Gå til innhold

Har deres babyer løs mage og mange bleier i tannfrembruddtiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mina har 6-7 bæsjebleier om dagen nå, løst og lysegult.. virker som det er tenner på gang, men hun var ikke sånn da de to første tennene kom, og har holdt på sånn en uke nå

Var deres babyer løse i magen når tennene kom? Var de det med alle tennene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemor får sin første tann nå og bæsjen er løs, vannete og litt klumpete, grønn og gul, og lukter snålt og ille.

Skrevet

Prinsessa mi hadde ikke antydninger til løs mage da hun fikk tenner.. Men det kan jo være sannsynlig, sikkert forskjellig fra unge til unge :D Bare vent ås e, det dukker nok sikkert opp noen tenner etterhvert :)

Men kom til å tenke på noe da leg leste at avføringen var lysegul, Jenta mi hadde lysegul, løs avføring for noen uker siden. Det siste seg at hun hadde "farrang", jeg vet at blåbærsaft er bindende for magen så hun fikk blåbærsaft en morgen. Utpå dagen var det slutt på løs avføring. Så du kan jo se hva som skjer ang tenner, hvis ikke kan du prøve det ;) Bare som ett lite tips ;)

Skrevet

Ja det kan jo være flere ting, kan være hun har en mild form for omgangssyke, men det har vart i over en uke nå og ingen av oss andre er syke.

Får håpe tennene kommer snart, er lei av å måtte opp å bytte bleie om natten, har ikke gjort det siden hun var 5 uker gammel.

Hun blir så sår også :(

Skrevet

Kan kanskje være en mild form for det ja.. Ingen av oss andre her i huset hadde det heller.. Jeg skjønner godt det er ang bleiebytting på natta.. Krysser fingrene for tenner for dere jeg :) Men, kommer de ikke snart kan du godt prøve noe med blåbær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...