Gå til innhold

Hvilke parkdress har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med duckfish og skogstad? Dårlige/gode?

Småen skal begynne i barnehage nå og trenger tips. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaringer med dei, en venninne har skogstad og er passe fornøyd. Minsta her har troll med uttagbar ulldress og er super fornøyd med den, god og bevege seg i for dei minste, er varm, pustende og vanntett. Elste har en reima og, men synest ikke dei er så behaglege på for dei aller minste..., litt mer "klumpete"...

Skrevet

Har Troll til begge, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Vi har stormberg til gutten vår på 18mnd. (Leketøy er under-merket...). Vi er veldig fornøyd med den. Uttagbart for, og lett og god å bevege seg i!:)

Skrevet

Har hatt Reima tec til begge de to minste da de begynte i bhg. Vært veldig fornøyd, da de er glatte inni og gjør det derfor enklere for barna å bevege seg i dem.

Skrevet

Jeg har en reima tec vår dress og en troll vinterdress (vinterdressen er litt stor enda)

Er mest fornøyd med reima dressen:)

Skrevet

Jeg har vært desidert mest fornøyd med Reima Tec dressene. De er dyre, men kjøp på salg året før (januar-februar)

Skrevet

reimatec og troll

Skrevet

Ticket, dum i halsen altfor grov glidelåssynes jeg. Men god og varm, hun er nok bare litt for liten til den enda:-)

Niesen min har den samme og den er visst super ifølge min søster. hun er 4 år...niesen altså:-)

Skrevet

har reima tec og troll dressen, er fornøyd med begge, men kanskje mest fornøyd med reima tec pga den blir ikke like møkkete pga stoffet er nok noe glattere. Men både vanntettheten, bevegelsen og kvaliteten er like god. Spurte barnehagen om hvilken dress de anbefalte og da sa de både troll, reima tec, tiket to haven og skogstad.

Lykke til med valget.

Skrevet

Jenta mi bruker Reima sin. Den er kjempebra! Det er til og med ei slags pute sydd inn i rumpa, slik at hun ikke skal bli kald når hun sitter på bakken.

: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...