Gå til innhold

Hva skal barna våres/deres hete synes dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis det blir ei jente så skal hun hete Thea Johanne, etter begge oldremødrene :)

Hvis det blir en gutt så har vi ikke peiling! :P Carl og så noe mer iaf, ettersom carl er slekstnavn i familien min. Samboeren har lyst på et norrønt navn.. jeg synes selv at Trym eller Odin er veldig pent.

Jeg elsker sjeldene navn.. men har så problemer med og velge og vite hva jeg vil. Mista mammaen min får to år siden og ho het Bodil,, kunne tenkt med og kalle opp etter ho, men klarer liksom ikke og like navnet.. hva syndtes dere? tenkt litt på ronja på jente eller birk på gutt,, hihi fine navn syntes jeg..

Annonse

Til deg som lurte på om det er veldig mange som heter Linnea nå:

Jeg jobber i barnehage og har gjort det i litt over 6 år nå... det er alltid og kommer vel alltid til å være noen navn som kommer til å være populære... men bare for å ta et eksempel, i min barnehage som er forholdsvis en liten med 3 avdelinger på totalt 38 barn, er det i alt 8 jenter som heter Linnea/Linea.

Så om du ønsker et navn som ikke så mange har ville jeg kanskje styrt unna dette... selv om jeg personlig syntes det er veldig søtt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...