Yo&La+spire Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Eg har ei snuppe som blir 1 år om ei uke, og eg synes hun har begynt å miste interessen for pupp nå....Da hun var ca 7 mnd og vi hadde fått skikkelig rutine på fast føde, ammet eg mye mindre enn før og jenta var ikke interessert i pupp når andre var tilstede. Nå ammer eg henne morgen og kveld, og midt på dagen visst vi er hjemme. Mest for kosen og de ekstra næringsgodbitene, for hun spiser og drikker nok mat og vann. Men siste uka har det blitt så vanskelig, særlig på dagen og om kvelden....hun suger litt, men så begynner hun bare å bite og tulle og eg må gi meg. Det er jo vondt! På morgenen går det bra, men da er hun antakligvis litt sulten også da..... Så hva tror dere.....skal eg bare gi opp? Vil eg ha nok melk til å bare amme morgen? Kan det vere at det er slik fordi eg har for lite melk nå? I slutten av mars skal eg vere borte fra henne i 4 dager.....er det trolig at eg mister melka da? Eg får ikke til å pumpe, da kommer det bare dråper (eg håndpumper da...har ikke pumpe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå