Gå til innhold

Kan noen gi oss noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tvillinger på 8 mnd. De har sovet på hvert sitt rom siden de var 4mnd gamle.Det har gått så fint hele tida. Legger seg mellom 19 og 20 og har sovet til 0800 hver dag. Nå den siste tida har de begynt å våkne mellom 0500 og 0630 hver morgen:( De ligger å pludrer/prater og er ganske klare for å stå opp, (men det er ikke mor):)Hva kan det være som gjør at de våkner slik? Er de sultne, bare føler for å stå opp? De bruker også å miste smokken opptil flere ganger på natta slik at jeg og min mann går annenhver gang inn til dem å putter i dem smokkene. Dette er vi også ganske lei av. Noen gode råd for å bevare smokken lengst i munnen?Har tenkt på smokkebånd, men disse anbefales ikke i senga p.g.a kvelningsfare. Vil gjerne ha noen tips så kanskje vi kan få sove litt lengre om morgenen slik at vi alle er uthvilt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er dessverre få råd til å få dem til å sove lengre. Du kan jo ha dem i senga di om ligge og kose litt før du står opp.

Men min anbefaling vil være å legge seg tidligere, rett og slett fordi en babys døgnrytme endrer seg ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...