Gå til innhold

Endelig ferdig med LAP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo i luken!

Kom inn på Ullevål kl 0700 i dag tidlig. Ble operert kl 0800! Fort gjort. Kirurgene sa: vi måtte bruke veldig mye narkose for å slå deg ut lille frøken..... he he jeg var redd de skulle tro jeg var pillemissbruker eller noe;)

Er i overraskende god form. Bare litt øm i magen og overkroppen. Masse smertestillende innabords da:))))))

Fikk dessverre ikke tatt bort muskelknuten pga at den var for innvokst i livmoren. De var redde for at en myomektemi ville ødelegge mer enn å hjelpe på problemet. Blir nok prøverør for oss ja. Fant litt ENDO, men ikke noe å bry seg om sa de.

Takk for gode ord fra dere jenter! Dere er til uvurderlig hjelp og støtte!

Kos og klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ersol. Så bra at du endelig er ferdig da. Så man muskelknuten din på innvendig ul eller? Håper du får fort plass til prøverør nå da... Lurer selv på om jeg har endo jeg. Vondt av og til første dag av mens, men det er det jo mange som har..

Uansett masse lykke til fra meg

Skrevet

Glemte si til deg: Muskelknuten så gyn.log med innvendig ultralyd for flere år siden. De valgt ikke gjøre noe med den pga at de trodde jeg kom til å bli gravid på egenhånd likevel. Den gang ei. ENDO så de ikke før i dag ved hjelp av LAP. Eneste måte å finne det ut på.

Takk for lykkeønskninger! Right back at you;)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...