Gå til innhold

Noen som vet hvordan været er i Tyrkia i mai?

Anbefalte innlegg

Vi har lyst til å reise dit ca. midten av mai, men er litt usikker på været, vil jo gjerne ha sommervær:) Vi er avhengig av at det går an å bade i sjøen der siden vi har 2 eksembarn som vi gjerne vil skal bli bedre, for en stund hvertfall, og da er sol og saltvann perfekt. Om noen har andre fine reisemål så vil jeg gjerne høre om det, helst noe som ikke er alt for dyrt og med all inclusive.

Fortsetter under...

Vi reiste i begynnelsen av mai og ble en uke. De første nettene var det litt kjølig og vi hadde på oss en tynn jakke etter solen var gått ned. Men det ble bare varmere og varmere for hver kveld. På dagtid var det ca 30 grader.

God tur, det er flott i Tyrkia! =)

Enige med de andre her, ta med deg en tynn jakke til kveldsbruk, knebukser og litt lange skjørt/kjoler er også fint.

Ta med pysjer til barna, litt kaldt på natta med bare et tynt teppe. Hadde også tatt med noen par sokker og en joggedress.

Jeg var i Alanya på jentetur den første uka i mai, vi hadde det varmt og godt på dagen, 25-30 grader. Men når sola gikk ned var det godt med en tynn jakke eller en langermet tynn genser:)

Fint i Tyrkia:) har du sett på www.nazar.no? Pegasos ser kjempe bra ut:) www.tyrkiareiser.no har mange turer til Tyrkia.

Så fint, var litt redd for at sommeren ikke var kommet dit enda i mai, men tydligvis er den det:) Jepp, har sett på nazar, tror vi bestiller der, men var litt vanskelig for vi er 5 i familien og pegasos hotellene har rom for opptil 4, og da sa dem at vi må betale for 4 voksne, og det blir jo litt dyrere. Men har ringt for å få pris på noen av de andre hotellene deres, aqua fantasy, grand aqua side og kemer( hotellet heter meder tror jeg.) Ser fint ut der også. Skal sjekke tyrkiareiser også:) Takk for fine ips.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...