Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 samboeren min har fast jobb,men jeg har ikke det enda,men jobber 100%,får man lån ibanken da?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 spørs hvor mye han tjener da.. tjener han masse så dere klarer betjene lånet med hans lønn så får dere. hvis ikke ville jeg ikke søkt om lån engang. vi hadde begge faste jobber, men ikke særlig høy lønn.
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Han hadde fast jobb. Jeg hadde _litt_ fast, og mye vikar. Vi fikk lån basert på den totale inntekten. Men så kunne vi vise til at jeg fikk vakter da. (=såg det på inntekten min de siste årene. Kun jobbet som vikar)
du og jeg og vi to Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det kommer an på hvilket forhold dere har til banken, hva slags jobb du har (om du har sikker inntekt, etc.) og om banken kan ta pant i f.eks bolig hvis det er boliglån dere skal ha. Jeg fikk lån da jeg var jobbsøker (arbeidsledig en måneds tid, men er helsearbeider og visste jeg ville få jobb snart) - og nå har vi fått lån selv om min mann er student. Så lenge banken er sikker på at dere vil klare å betjene lånet er det sannsynlig at dere får lån.
MissBenz Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fikk lån da jeg ikke hadde jobb,var student....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Jeg hadde kun overgangstønad + litt ekstrajobb første gang jeg fikk lån til leilighet. Hadde kausjonist. Andre gang hadde jeg heller ikke fast jobb (kun overgangstønad + litt ekstrajobb). Dette er en del år siden. Boligmarkedet har steget en del siden det, men er nok lettere å få lån nå enn da. Hadde litt egenkapital fra første leilighet. Tror bankene låner lett ut penger om dagen. Ta en tur i banken og snakk med di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå