Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er straks over i uke 33. Jeg er snart klar for fødsel jeg :-) Godt å vite at det ikke blir setefødsel da.......(får håpe han ikke snur seg)*snill gutt* tiden har gått fort hittil,men nå venter jeg fælt og håper alt går bra til slutt.HUFF-vi har brukt opp kvoten for vonde hendelser nå!!!!! -Babyrommet er endelig ferdig,etter 3 år :-) -baby klærne er vasket og brettet -og senga er klar :-) *dette er jo så gøy* Gleder meg nå!!!!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Så bra da!! heldiggrisen som er gravid og kommet så langt!! nyt det, håper fødsel etc går bra.
74skytte Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Så flott! Nå nærmer det seg finalen! Jeg synes akkurat at du har testet positivt jeg! Lykke til! nå skjer det noe snart. (ikke altfor snart da får vi håpe)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Så deilig å vite at alt er på stell og klart til han kommer ut :-)
Flippa m Frida Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Åh, så FORT det går! (når det først går... For en spennende vår dere går i møte nå, masse lykke til med alt
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Det var jenta si det;-) Så godt å se deg fortsatt her, og tenk, nå kommer jeg etter her.Så langt i hvertfall. Må bare si masse lykke til. Kanskje vi skulle ha prøvd å få til det derre kafe-besøket i permisjonen våres denne gangen;-)
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 HE-HE-HE.......... Ja det har jeg tenkt på mange ganger!!!!! Vi MÅ nesten få til det nå!!!!! Klart det går bra med dere denne gangen også! Blir så spennende å se om dere blir 3 barns foreldre :-)
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Nå ble jeg litt nervøs ehe... Neida, er det to, så er det to. Da blir vi en storfamilie på 5 her. Gleder meg til å bli mamma igjen. Skal på Ul 22. april, og det er jo altfor lenge til. Skrekk og gru.... Skal ringe riksen etter påske og høre om de har noen avbestillinger. Er mye triste historier her på forumet om dagen, og da blir jeg litt engstelig kjenner jeg. Jeg burde vel egentlig holdt meg litt unna her men...... Jeg klarer ikke. Må se hvordan det står til rundt omkring her. hi hi Masse lykke til med fødselen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå