Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært i Porsgrunn i dag og satt inn et icsi embryo! Vi har også fått fryst ned ett ivf egg og fire icsi egg. Er så spennende å ha blitt ruger! Kommer til å være nervevrak de neste to ukene. Ellers er jeg sykmeldt ut uken. Har fortsatt vondt etter egguttaket jeg. Går som ei krøkke, he he. Ringte du ned i dag og fikk høre hvordan det har gått med eggene dine? Velkommen etter i morgen!

:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. vil bare få gratulere deg som ruger, krysser fingre og håper virkelig egget fortsetter å dele seg og at du sitter med en/ei om 9 mnd :o))

Er selv i porsgrunn og skal ha uttak/innsetting i uke 14..

Lykke til :-))

Skrevet

Hei Olianna!

Å så spennende! Godt med noen på frys også da til evt søskenforsøk. For det skal gå denne gangen! For det har jeg bestemt hehe.

Av 15egg var 4 umodne. 4 befruktet og 7 hadde det ikke skjedd noe med enda. men det var vist freemdeles håp for dem. Sån det ser ut nå blir det altså ett egg inn og tre på frys. Er spent på hvordan de har oppført seg til i morgen.

Nervervrak er bare forbokstaven spør du meg. jeg er en mester i bekymringer desverre. Litt ekstra spesielt i morgen, for det er bursdagen til mannen min.

Har vondt i magen jeg også. Så stor og øm. Håper det gir seg snart.

Gleder meg til å komme etter i rugeklubben :-)

Skrevet

Hvordan har det gått med deg i dag??!!! :0)

Skrevet

Hei!

Sent hjemme i dag, mannen min har bursdag så har vært hos svigers.

Det gikk veldig fint. Et flott firedelt egg ble satt inn og så fikk vi fem på frys. Godt fornøyd! Synes det er veldig uvirkelig.

Synes likevel litt synd på meg selv for jeg ser ut som det er like før jeg skal føde og der gjør så vondt å sitte,ligge gå, stort sett hele tiden. Får ikke igjen bukseknappen. Familien bare lo når de så meg. Så blir nok hjemme fra jobb i morgen. Orker ikke når det gjør så vondt og kan jo ikke skjule det.

Legen skjente på magen, men mente det "bare" var luft. Håper det gir seg snart.

Hvordan er det med deg i dag? Mindre vondt?

Skrevet

Jippi, da er vi rugere begge to!

Ja jeg har tatt frem alle tunikaene jeg har, for med den magen har jeg ett forklaringsproblem. hi hi.

Formen i dag har ikke vært så verst. Vært ute og gått meg en lang tur og vært på cafè med venninner. Men tar det med ro da. Er vant til å lange ut når jeg er ute og går, men nå går jeg i musefart. :0) Har hatt mindre vondt enn i går da.

Men i natt var jeg oppe og tisset tre ganger!! Også er jeg ekstremt trøtt. Slumrer på sofaen støtt og stadig. Må være den Crinonen.

Er også med i det forsøket hvor jeg fikk noen tabletter før og etter innsett. De ble jeg så sinnsykt skjelven av. Så ut som jeg hadde Parkinson. Og hjertet galloperte, men det gikk heldigvis over etter noen timer.

Ta det med ro i morgen og kos deg som ruger!

Snakkes snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...