Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hva skal jeg velge.. Her er hva jeg trenger: Vi venter baby om ca en måned og har en gutt på 3 år fra før. Til babyen har jeg kjøpt en Mistral. Utenom dette har vi en Maclaren. Meeen så vil jeg ha en vogn som jeg kan feste MaxiC.Cabriofix setet på. Denne skal også fungere som ferie vogn til 3 åringen. Hadde egentlig bestemt meg for Zapp, men så lurer jeg litt på Buzz også- er det noen som kan svare på følgende; Kan buzz brukes som turvogn? Er kvaliteten bra? (har hatt speedi før som jeg synes var noe drit) Er den lett?..hvor mange kg? Kan rygges legges ned? Hvor lenge kan barnet bruke denne?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hei! jeg har en quinny buzz, å er veldig fornøyd med denne vogna.. vet ikke hvor mange kilo den veier, men vogna er iallefall lett å god. det går fint ann å legge ryggen helt ned, men skal han sitte rett opp så må han sitte med ryggen til deg. hvor stor/lang er gutten din? viss han ikke er over gjennomsitt så tror jeg han vil passe akkurat, men vil si at vognen er til 2år pga sportsdelen er ikke så stor.. men du kan jo bare ta med sønnen din i en butikk der di har vogna å se om han passer oppi.. ville nå mer ha gått for buzz en zapp, da zapp sin vogn blir tyngre å trille pga di små hjula..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har en Quinny Buzz med sovepose den nye modellen i Turkis som jeg ønsker og selge. Som ny!!!! Send en PM om du er int.
LegallyBlond Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg tror buzzen blir for liten i sittedelen til 3-åringen. Men du har jo maclaren trillen du kan bruke. Buzz kan brukes som turvogn på flat underlag Det hjulet foran tror jeg ikke egner seg særlig for ulendt terreng. Men man kan jo trille på bakhjulene da om man skal over en hindring. Tror ikke den er veldig lett, rundt 12 kg. Hele sittedelen kan legges bakover, i så godt som flat stilling, men barnet får en liten knekk i knærne. Sittedelen er ikke så lang, men kommer jo an på hvor stort barnet er. Har hørt at selene er veldig korte og fort blir ett problem. Mer kan jeg ikke svare på, hadde den i hus men solgte den ubrukt da jeg så med en gang at den ikke helt oppfylte våre kriterier.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 HI her: Takk for svar. Jeg får ta gutten min med meg i butikken og prøve. (mammaentil 2f....;Jeg kommer til å skaffe meg brukt vogn forhåpentligvis så billig som mulig iom at jeg har kjøpt Mistralen ny...
halden Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hei det finnes også en bugster. Den ser ut som zapp og har nesten full liggestilling. hva slags Maclaren har du? Er du fornøyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå