Tuttelure Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 skrev feil i forrige melding jeg..noen som har peiling på dette da? om det er no man normalt får mellom el og ikm, eller er det helst når man er gravid?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Såkalte corpus luteum-cyster er sjeldnere, disse kan produsere hormoner, og gi symptomer som forsinket menstruasjon etterfulgt av langvarig blødning. Dersom cysten sprekker og innholdet lekker ut i bukhulen, kan det gi plutselige og sterke smerter Har de selv nå. er 10 dager over mensen å venter berre heile veien. hadde en for et år siden som sprakk å de e ikke kjekt i de hele tatt. låg i fosterstilling å somregel så legge di deg ikke inn før dagen etter om du havner på legevakta om kvelden. min sprakk under sex å den var kun 2mm stor.
Tuttelure Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 hm jeg var hos gyn. i går, og han så da dette på v.eggleder på innvendig UL. han sa det var normalt.. hm.. ei venninne sier at hun hadde dette da hun var mange uker på vei og hun er gravid fremdeles. hadde håpt dette var pga en mulig graviditet.. hm.. håper for all del det ikke ender slik som det gjorde med deg.. da blir jeg i såfall jævli skeptisk til gyn. jeg var hos..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 har venner å venner av mor og som har hatt de. ei venninne hadde å har forsatt en som hun hadde gjennom svangerskape. de er forskjellig. kan være denne ikke sprekker. spørs vel hvor den ligger og. går nok bra. fikk en uke fri å hadde ikke vondt en gang ette di 4 første timene. ordne seg jo alltid. venninna til mor hadde cyste kver måned som sprakk så hu startet på p-piller å da sluttet de. men hu har jo fått alle barna.
Tuttelure Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 oki:) har lest at corpus luteum "ernærer" det befruktede egget /embryoet inntil morkaken er på plass.. eller så sprekker corpus luteum og det ender i menstruasjon.. det står jo at det er normalt og ufarlig med cyster hos alle kvinner i fruktbar alder.. Lever i håper på at jeg har blitt gravid jeg:) tihi..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 hehe. de er jo din kropp som bestemmer ka som skjer. eg og lever i hå om at me begge er gode å runde snart=)
Tuttelure Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 ja:) la kroppen være samarbeidsvillig for en gangs skyld:) tihi . vil ha stoooor mage:) haha det er noe å ønske seg det og:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå