jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Måtte nå bare titte innom her for å se Føler meg fortsatt ung til sinns og i kroppen om ikke annet.. Regner med jeg ikke helt hører til her, men synes mange debatter her inne er veldig interessante og liker å lese synspunkter fra den yngre garde også! Stå på videre jenter, ønsker dere masse lykke til videre! Virker som det er mange sterke og oppegående jenter her inne med bein i nesa! Klem fra Ann (gammel jente på snart 26 år
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 så hyggelig innlegg godt å høre at ikke alle dømmer etter alder, finnes gode og dårlige mødre i alle aldre.. men de yngre får gjerne høre at alderen er grunnen dersom de ikke oppfører seg som eksemplariske mødre.. må bare legge til at jeg synes du er ung fremdeles selv om det er mange yngre, synes egentlig alle mødre under 30 er unge mødre jeg da
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Så godt å få et slikt innlegg for en gangs skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå