Mamma til tre søte Skrevet 5. mars 2008 #26 Skrevet 5. mars 2008 Hvis han virkelig ønsker å være i fred, så er jeg enig. Verre er det om han, som mange andre i Norge - føler skam for døden, og bare prøver å gjemme seg bort for ikke å "være en belastning" eller noe sånt. Spør og få svar. Om han sier han vil være alene, så si rett ut at du respekterer ønsket han og at du ønsker ham en god reiser. Deretter sier du farvel og går. Det er ikke alle man får sagt ha det til før de dør, og kreft gir jo faktisk den muligheten. Døden er naturlig. Men vond. Hvorfor legge sten til byrden ved å tabu-belegge den? SPØR!!! Ikke tro Men det trenger ikke være så gravende og så mange spørsmål. Det er kanskje nok med et.
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 6. mars 2008 #27 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gråter med deg.... mistet selv min elskede bestefar i kreft for noen mnd siden... Jeg synes du er tøff som respekterer ønsket hans. Selv hadde jeg nok sittet og holdt han litt i hånden..men det er vanskelig å vite hva som er rett å gjøre... Du gjør det rette Håper du har det bra. Tenker på dere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå