Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 vedrørende hvit barnevogn? for og i mot? tusen takk det er emmaljunga mondial duo combi jeg tenker på....
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 dytt..... noen må vel ha eller hatt en lys vogn... fint å høre hva dere mener om å kjøpe helt hvit vogn... :-)
multimamma Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg kjøpte en nydelig hvit Emaljungavogn (skinn) til min førstefødte i -91. Den var så fin og holdt seg så bra at jeg brukte den til barn nr. 2,3 og 4....Dvs i et tidsintervall på 12-13 år, fikk tilogmed mye skryt da jeg brukte den sist i -04! Men nå er den for skranglete og bevart som et minne på loftet, slik at minstemann som kommer i juni får helt ny. Småsøsken har sittet oppå vognen på søskensete, og det har vært enkelt å tørke vekk diverse flekker og skit. Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Nope, jeg ville ikke kjøpt hvit. Blir lett skitten og er vanskelig å få solgt igjen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke personlig erfaring men vil tro en vogn i lyst stoff vil være en utfordring å holde ren, spesielt når man skal til med sportsvogndelen. Aktivt barn ut/ oppi, sko, klatring på vogn osv. Men hvis det er denne i skinn du nevner over her, er jo den bare fantastisk fin! Er det ikke en Emmaljunga Carmen det har hette, kanskje gått over til Mondial duo combi. Og den må jo være grei å holde ren og pen. Syns bare den er utrolig fin og har forbestemt at jeg vil ha den til neste:) Moro å høre at du der over har hatt positiv erfaring med den!
allegodetingertre Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 MIn røde vogn var vanskelig å holde ren, så vil tro hvit er enda verre. Jeg velger en mørk vogn, brun eller sort evt blå.
miba;-> Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 Hei! jeg har kjøpt en slik vogn til vår sommer baby, men i fargen creme. Det er jo skai i den så det skulle jo egentlig gå greit å ha en lys farge da det sikkert er enklere å tørke bort evt.flekker med en fuktig klut.. disse vognene er jo bare lekre da , er lei av å se bare mørke og røde vogner... Men som alle vogner må jo også disse velikeholdes, hvis man er nøye med dette går det vel greit vil jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Jeg kjøpte min 2008 mod på pingpong-online.de. Prestige er den samme som Mistral P eller Primus som det står. Kjøpte med vindtrekk, høst/vårpose og orginalt regntrekk (sitter mye bedre enn det som følger med). Betalte tilsammen 3800kr for dette + momsen som kom på 950 kr. De har så og si alltid 5 % avslag der og du får ytterligere 2% om du forhåndsbetaler på nett. Frakt var på 150 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå