Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 jeg er i 17. uke. er 28 år gammel. graviditeten var ikke planlagt, hadde vert sammen 2 mnd! men kjæresten min og jeg var så overlykkelig at vi bestemte oss for å beholde barnet. jeg har fra før en datter på 6 år. kjæresten min forlot meg til fordel for en annen, av alle ting en mann! da var jeg i uke 10. etter det har jeg mistet den gode følelsen for dette barnet. jeg ønsker meg virkelig ikke dette. jeg vurderte å ta abort da barnefaren stakk, men ble overtalt av en veninne til ikke å gjøre d. nå angrer jeg så! var på ultralyd i går, og orket ikke se på skjermen engang, brydde meg fint lite om hva som ble sagt. mest av alt har jeg lyst å overlate barnet til faren, gi fra meg alt ansvar. jeg har mer en nok med meg selv og datteren min..... orker ikke være alene med enda en unge, har vert alenemor fra starten av og det er veldig hardt syns jeg. er det en grusom tanke å si noe slikt? er det depresjonen som tar meg?? jeg tenker faktisk seriøst på å overgi barnet til faren.... fortell meg jenter, er jeg gal?? for jeg føler ikke noe som helst for den lille gutten jeg har i magen, hater han regelrett.... vil bare bli kvitt han...snufs... kan jeg gi far 100% samværsrett med forbehold?? han vil gjerne skrive en avtale mellom oss siden vi venter barn sammen... han vet ikke at jeg tenker på å gi han rettighetene... føler at livet raser sammen... orker ikke noenting... kan noen hjelpe meg??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Skjønner at det er fryktelig vanskelig men gi ikke far barnet helt ennå, du er bare i uke 17 og hormoner raser veldig i kroppen. Dette veit jeg godt er i uke 20 selv. Det kan hende du ser andeledes på ting før det er på tide med fødsel, eller rett etter. Du kan jo gi far rettighetene senere hvis ting ikke retter seg opp, men gir du fra deg rettighetene nå kan det bli en kamp hvis du ombestemmer deg. Prøv å søk hjelp å få noen å prate om disse følesene med (helst en profisjonell.) Du har tydelig fått en knekk og trenger hjelp og tid til å komme gjennom dette. Du er ikke den eneste som ikke har ønsket barnet de bærer på, men for de fleste forandrer dette seg når barnet kommer til verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå