Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg og kjæresten klarer ikke å bli enige om et navn til lille jenta vår. Jeg er norsk og han fra USA så det er litt viktig at navnet er mulig å uttale begge steder. Pappan vil helst ha et spessielt navn, det er greit nok for meg men de blir i overkant spesielle synes nå jeg. Han liker: Malana Milan Milla Zoevy Zoe Jeg på min side liker: Natalie Jenny Ane Mari Hva synes dere om navnene, evt kombinere kanskje??
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Milla og Ane var de jeg likte best. Milan er så vidt jeg vet et guttenavn ;-) Synes det er vanskelig å få noen gode kombinasjoner ut av dette... Måtte evt vært Milla Natalie, men jeg liker ikke Natalie da... Hva med: Ellie Greta Grace Cordelia Thelma Flora Annabelle Sienna Uma Daisy Lilly Scarlet
togutter-08og10 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Av navnene på lista deres syns jeg egentlig bare det er Milla og Jenny som klinger like godt på begge språk.. Jeg hadde valgt milla, det er kjempe fint syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Av "hans" navn likte jeg best Malana og Milla. Milan er vel et guttenavn?? Zoey og Zoe er jo litt tøffe navn, men litt rart på norsk kansje? Av "dine" navn likte jeg Jenny og Natalie. Milla Natalie går jo kansje an? Eller Jenny Malana...
prebs Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jeg liker disse: 1.Ane 2.Mari 3.Milla 4.Natalie 5.Jenny Kanskje Milla Natalie, så får dere et navn hver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå