Gå til innhold

UL i kveld

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg time til ordinær UL på sykehuset. Gleder meg masse, og tiden snegler seg avgårde.

Jeg ble jo så glad da vi fikk høre fosterlyden hos legen 17. feb. og bekymringen tok seg noen dagers pause.

Men nå er den tilbake, og jeg håper alt ser bra ut, slik at jeg kan slappe av litt igjen.

Kjenner jeg har blitt en sikkelig bekymret hønemor av denne lange prossesen/ventetiden. Klarer til tider nesten ikke å tro at det er sant, men vi er gravide i uke 19!

Ja...det blir deilig med UL, krysser fingre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg godt,vet hvordan du har det!!!!!!

Er straks i uke 33 og har så vit begynnt å roe meg litt ned.

Denna lille karen i magen er veldig rolig og påfører sin mor MYE bekymring(unødig vel og merke!!)hihihi...........

Ikke greit detta,skal bli godt å bli ferdig da :-)

LYKKE TIL PÅ UL I DAG!!!!!!

Spennende da :-)

Klem

Skrevet

Da har vi kommet hjem, med en hel remse bilder.

Det var mye liv der inne gitt, en aktiv krabat!

Hadde en kjempe hyggelig jordmor, som forklarte så mye hun kunne, men det var ikke så lett å peke på alt når babyen beveget så mye på seg hele tiden *hi-hi*.

Er veldig lettet nå ja.

Termin datoen vår ble ikke flyttet på, siden det er IVF, og det var jo like greit.

Fikk også tilbud om ekstra UL kontroll i ca. u. 32 pga. IVF, og det takket vi selvfølgelig ja til!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Så deilig at du har fått så fin opplevelse i kveld :-)

Dere fikk vel ikke sett noe kjønn heller siden den var så urolig da tenker jeg?

Klæm

Skrevet

Så gøy da!hihihi.......

Godt å få bekreftet at alt er bra :-)

Lykke til videre

Klem

Skrevet

Var du på Bærum sykehus du også? Jeg hadde samme opplevelse som deg. Jordmor som var tydelig og tålmodig og forklarte mye. Vi fikk også ny time i uke 32 som vi sa ja til..

Uansett er det super deilig å få bekreftet at alt er bra.

Lykke til videre.

Skrevet

Ja, jeg var på Bærum. Var litt skeptisk, for jeg øsnket jo i utganspunktet et av Oslo sykehusene siden vi bor i sentrum.

Men hun jordmoren på UL klarte å snu skepsisen.

Og til Bjørnen Collargol, vi vil ikke vite hva det blir (vil beholde litt spenning til slutten også), så vi vet ikke om jordmoren så det eller ikke... Unasett, det spiller ingen rolle hva det blir. UL'en i går var et enormt høydepunkt likevel.

Nå merker jeg også at sambo er mye mer opptatt av magen, på eget initativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...