Tjorven:-) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har du en Quinny Speedi SX? Er du fornøyd? Har den full liggestilling? Har funnet vogna på tilbud, og vurderer å ta turen i butikken i morra, men vet ikke noe om den... Har en Emmaljunga Edge Duo, kjempefornøyd med den, men når veslegutt skal til dagmamma, blir det mye styr med den store, men flotte, vogna vår! Vær så snill, del dine erfaringer med meg :-) Hilsen fra
Tjorven:-) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. mars 2008 Dytter! Noen av dere kjenner den sikkert :-)
LegallyBlond Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Skikkelig drittvogn. Den er kjempekort og veldig bred i sittedelen, har ikke full liggestilling og alt for tilbakelent sittestilling. Kalesjen er veldig åpen og lite lun. Hele vogna er egentlig litt skranglete. Ville aldri kjøpt den igjen! Se deg heller om etter en annen bedre vogn!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Styr unna Speedi, den er fæl! Vi hadde den før vi bytta til Simo Champion, i mine øyne verdens beste sovevogn til barnehage. Lang rygg, lun og lettkjørt :-)
Tjorven:-) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Oki, penger spart, forstår jeg :-) Takk for ærlige svar! -kjedelig å kjøpe skrammel! Kanskje jeg skal lete litt ppå finn.no etter en vogn nr to? Har egentlig veldig lyst på en Easy Walker Sky....
LegallyBlond Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Den har jeg hørt mye bra om =) Men ikke prøvd den selv da. 08-modellen skal ha fått en klips i ryggen som gjør sittestillingen bedre, de eldre modellene er litt tilbakelent. Er dessverre ikke så ofte tilsalgs på finn, men du kan spare litt på å kjøpe fra babyjungle.nl. Seriøs nettbutikk som får masse skryt for god service =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå