mamsemums <3 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Igår hadde jeg time til UL, 17 + 3 Ettersom at jeg ikke har noe BF inn i bildet, så va min mor og min bestevennine med meg. Det var kjempe godt å ha noen der. For en opplevelse! Det er bare såå utrolig, at det er mulig liksom Jeg har den ordinære UL timen den 17 mars, så jeg fikk "maset" til meg en time par uke tidligere, trodde den timen 17.mars utgikk, men det fikk jeg også! Grunn til at jeg ville ha en time før, var for jeg fortsatt ikke syntes det var virkelig og jeg var veldig skremt og redd om noe var galt. Var overbevist om at ALT var galt, at fostret hadd død, eller at jeg ikke var gravid i det hele tatt! MEN på skjermen fikk vi se en veldig aktiv liten krabat som ALT var bare bra med!! ååååååh.. Det var så hærlig, det var bare så ARTI å se den lille liggi i MAGEN MIN å sparke og sprelle som bare det.. *sukk* Hun som tok UL så igjennom hele fostret for å se om alt var greit, og hun fant ingen feil og alt så bare bra ut!!!! <3 Jeg ble sååå lettet!!! Nå tar jeg dette veldig mer "seriøst" og tror litt mer på at jeg er gravid! Så jeg er sjeleglad for at jeg fikk den timen:) Hun var kjempe grei den damen som tok UL også, hun var veldig nøyaktig og viste oss kjempe godt om hva som var på skjermen! Det var så arti å høre at JM begynnte å LE når hun så på sjermen.. Åååh <3 ALT VAR BRA!!!!!!!!!!! Vi fikk ikke vite kjønnet, da den lille krabaten lå litte galt til.. Men har slev en liten følelse av at jeg får en gutt;) Glede dere, sier jeg bare!!!! =)
*Iselinn* Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Har selv vært på ultralyd! er en knall stor opplevelse!=D Så alle som ikke har vært har noe å glede seg til.. Det anbefales virkelig å betale for DVD opptak og bilder!=D Er utroli stort å få se det lille mennesket inni seg, jeg fikk vite på UL at jeg venter en gutt.. Alt er bra med den lille, jeg må innrømme at jeg var litt bekymret før UL for om alt var i orden! Men det var det heldigvis.. Jeg har vært så heldig at jeg har fått sett den lille 3 ganger, pga at legen min har UL apparat, hver gang de skal bli utført UL eller at JM skal bruke doppler så er jeg livredd for at babyen har dødd siden sist kontroll!! er skam redd for det.. Men til nå har jeg egentli ikke trengt å bekymre meg, heldigvis!!
mamsemums <3 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Kan man få DVD opptak på vanlig ultralyd? ..Trodde bare det var på 3D ul jeg? Fikk 2 bilder jeg, uten å betale! Åh, heldig du som fikk vite kjønnet for sikkerhet da!! Da vet du hva du skal kjøpe av rosa eller blått;)
*Iselinn* Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Du kan få på vanlig UL og, i alle fall der jeg gikk!=D Jeg fikk se litt på 3D da eg va til UL, men va egentlig litt for tidlig å se på 3D så var ikke så bra.. Ja, veldig greit å vite kjønnet.. Hadde faktisk på følelsen at det ble gutt og;) hehe..
mamsemums <3 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Aha, ok! Her jeg bor må vi bestille time til privat 3D i Tr.heim! Noe jeg SKAL gjøre;) Koste hva det koste vil!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Heldige helene:) Jeg vil en gang til også Kanskje hvis jeg snakker med han legen "vår" i t.heim. Han er jo så koselig;) Bli nå rættle fine søskenbarn henne altså
mamsemums <3 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Piiiiiinade, rættle fine søskenbarn ja!!! Arti at dæm får leike kamerat, som e gjevngammel å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå