Gå til innhold

Jippiiiiii!!!!!!! Endelig GRAVID!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh, det er så fantastisk og jeg tror nesten ikke det er sant. Noen som forresten vet hvor mange uker jeg er på vei når egg ble befruktet den 20. febr? Glemte å spørre om det i sted nemlig.. Var jo helt i ørska!!

Lykke til videre til dere alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.. 14 dager etter innsetting er du 1 mnd på vei..

Skrevet

GRATULERER!! Og velkommen etter :o)

Jeg hadde uttak 14. og innsetting 16. da fikk jeg termin 10.nov. Så da har vel du 6 dager etter meg, om jeg forsår rett, at du hadde uttak 20 feb. og innsetting 22?

Du er da 3 uker og 5 dager på vei. På http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period.aspx?id=72754

kan du velge terminkalkulator fra unnfangelse, og sykehuset må da ha satt innsettingsdagen min som unnfangelsedato..

Skrevet

Gratulerer til deg din heldiggris! Vi kommer etter vi andre å! ;-)

Skrevet

Så hyggelig at det er flere her inne som får gode nyheter.

Gratulerer så mye til deg maja!!!

Begynner jo å bli noen mnd. siden jeg vanket her, men titter innom dere fra tid til annen, og blir så glad når flere lykkes :o)

Nyt tiden fremover maja, og lykke til til alle dere andre!!

Skrevet

GRATULERER Maja!!!! Lykke til og ta vare på deg selv og den lille!!!

Gratulasjonsklem

Skrevet

Gratulerer så mye:o)!!! Hyggelig med noen gode nyheter!

Veldig postitiv stim her om dagen, satser på at det smitter ove:o)

Klem

Skrevet

Takk skal dere ha, alle sammen!! Er så glad, men må bare innrømme at det ikke har gått helt opp for meg enda. Tenk at det er vår tur liksom? Mye kan jo skje fremdeles da, men det er jo en liten seier å ha kommet så langt også. Og tusen takk for hjelp til terminberegning! Artig side altså!!! Sambo ble helt gira da han leste om når hjertet begynner å slå osv.. Veldig koselig!!

Vel, tusen takk igjen!!!

*klemmer*

Skrevet

Gratulerer saa masse!! Kjempekos aa se disse nyhetene fra dere som lykkes!! Haaper vi andre faar vaar tur etterhvert ogsaa!

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

gratulere masse fra meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...