Mamma+2 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg rydda i skapet og fant fram igjen mine Isba sko fra slutten av 80 tallet he-he.....så nevnte ei veninne at de måtte jeg da bruke...det var jo så in igjen? Er de det? Er jo veldig bra vintersko.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Sorry at jeg spør.. Men hva i all verden slags sko er det?
Mamma+2 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Isba sko er sko med veldig tjukk- grov såle. Kan minne litt om fjellsko egentlig. Var i brunt og svart når de var moderne når jeg gikk på ungdomsskolen .
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 http://www.dittkjopesenter.no/produkt/312/1239/isba Det er denne typen sko ikke sant? Min "ultra hippe kunsthøyskole i stockholm" niese rappa min eldre søsters Isba sko. Det er lite fra 80 tallet som ikke er in igjen..uff..de var sorte. Hun stakk av, for et par år siden, med mine strekk bukser, haremsbukser, airwalks, doc martins høye lilla til knærne, peace smykker, stort sølv hjerte, neon farga skjerft/pulsvarmere/agoragenser osv. Er fortsatt litt sur for docsa:)
Mamma+2 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Ja stemmer det er slike jeg har De er jo uslitlige....så har de sikkert i 20 år til he-he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå