velsignet med to Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Gir dere pupp først da? Eller etterpå? Klarer ikke å se hva som er best å gjøre, men det kommer vel "inn" etterhvert
ifie Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Da vi begynte med grøt ble jeg tipset om å gi pupp først, siden det fortsatt var den viktigste kosten. Men etter at gutten min hadde fått pupp så var han så mett at han ikke ville ha grøt! Jeg endte derfor med å gi pupp etterpå
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Først melk for å slukke tørsten. Så grøt. Og så mer melk om han vil ha. De vil han forresten sjelden. Derfor viktig med noe melk først.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg ga litt pupp først så han ikke skulle være så sulten at han ikke hadde tålmodighet til å prøve grøt og så ga jeg grøt blandet med mm så han skulle ha litt kjent smak på den og så ga jeg mer pupp etterpå hvis han ville ha. Vi begynte med grøt når mini var ca6mnd, så når vi nærmet oss full posjon fikk han kun pupp etterpå og etterhvert som han ble mindre intresert gikk vi over til kun vann til grøt. Hvis du begynner med grøt lenge før 6mnd, ville jeg gitt pupp først frem til han nærmer seg 6mnd og hvis han ikke vil ha noe etterpå da, så er det vel ikke behov for grøt enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå