Gå til innhold

Synes dere Adrian er harry?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Personlig har jeg aldri hatt særlig sansen for Adrian, men liker ikke å si at et navn er "Harry"! For hvem avgjør hva som er "Harry" eller ei??? Synes man skal bruke de navnene man liker, så lenge det er et navn som ikke vil ligge barnet til byrde...

Ikke harry akkurat nei... Kan ikke helt beskrive det, men nå jeg hører en mor fra beste vestkant rope Aaadriaaan... Ja da knyter det seg i magen på meg... Det blir liksom så feminint og lyst og ja... klissete... Tror Adrian på Nord-Norsk eller Bergensdialekt klinger bedre :-)

Annonse

Takk for svar! Skjønner det er litt uenighet på dette området. Grunnen til at jeg spurte var at jeg har lest noen diskusjoner der flere syntes Adrian var et harry navn. Har ikke tenkt på det som et harry navn før jeg. Synes det er et søtt og fint navn (blir også sikkert bra som voksennavn om en 20-30 år. I dag er det jo mest barn som heter det, men de blir jo voksne etter hvert)..

Synes det er veldig veldig vanskelig med guttenavn.. Synes likssom ingen av navnene passer til min lille.. Men kanskje det faller på plass når jeg får se ham ;)

Lykke til med navnevalget til dere andre i samme situasjon!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...