Adora Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Var på ultrlyd idag, fikk vite det var en gutt via er klart bilde av hans nedre del.. hehe:) Og han var utrolig aktiv, vrei og vrenga masse på seg, vifta med armene.. Så lå han og trykket seg på nesa og smattet med munnen, var utrolig morro og se på.. Kunne ligget og sett på i timesvis;D Noen fler her inne som vil dele opplevelser med oss andre?
*Iselinn* Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg var på UL 20 februar. tiiiiiidli på morningen;) hehe.. Det var utroli kjekt å se den lille... Jeg kom inn der jeg skulle ta UL, så måtte jeg og sambo bli tatt blodprøve på siden begge er med i mor barn undersøkelsen, jeg leverte og urinprøve.. Som vanli! hihi.. Men i alle fall!! Så kom vi endeli inn til ultralydmannen! Vi hilste å snakket bitte litt.. Så gikk vi inn i rommet der UL-apparatet stod, han tok gele på magen min,spurte om vi ville vite kjønnet, noe vi sa ja til. Så begynnte vi!=D SÅ utroli kjekt å se den lille! en av dei første tingene han sa(UL-mannen), var at: der ser dere tissen, det er en GUTT!!!=D=D åååååå, så skjønne han va!!=D gutten altså. hihi... Så fikk vi se på gutten i nesten 20 min, var en helt fantastisk opplevelse, jeg ble helt overrasket over hvor urolig han var.. Låg å bevegte å snudde på seg hele tiden. Og han hadde begge armene oppi fjeset.. ntååååeh!! glede meg MASSE til å holde Gullet mitt i armene mine!<3 Ble kansje litt rotete dette, er ikke så flink til å fortelle:p hihi
Adora Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 hehe, så søtt:D Er utrolig morro med ultralyd:) Men blir enda mer kos og morro og få holde den selv og se alt han gjør og utviklingen:) Det gleder jeg meg også masse til;D
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 hehe vi ble faktisk godt skremt.. vårt lille gull(ja vi er gla i deg fordet:P ) var skremmende lik Edvard Munch sitt skrik bilde.. der han holdt seg på begge skinnene... var forrsten en bokser også.. holdt rett etterpå knyttnevene foran fjeset som rocky.. hehe
CaspersMamma Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Vår ultralyd var et mareritt! Gynekologen var en skikkelig bitch, og sur som ei fele hele tida (de 15 minuttene vi var der inne) da vi spurte (forsiktig) om hun så hva det var, ble hun ildsint og rasende!! Tok dette opp med jordmoren min, og hun sa " selvfølgeli skal dere få ny ultralyd! :)" En annen ting var at psyco dama hadde sett at morkaka lå mot åpniga og ikke fortalt det til oss, bare krysset på skjemaet. Dette må man tydeligvis på kontroll for å sjekke så det hadde blitt ny ultralyd uansett:p Er så gla for det!
Adora Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2008 Nei uff, sånn skal dem ikke være.. da burde de ikke hatt den slags jobb;) Men kjempe fint dere får en ny ultralyd:) Og håpe på at alt da vil være mest mulig positivt;D Lykke til:D
smiley88 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 jeg var på tidlig ultralyd i uke 13:) vi hadde fått beskjed om at man ikke kune se kjønnet så tidlig å spurte ikke etter det heller.. etter jeg hadde ligget der en stund, sier ultralydmannn, vil dere vite kjønnet? jeg blir helt forstøkt å sier kan du se det? han svarer jeg skal egentlig ike kunne se det, men du skjønner jeg er ganske siker på at lille man her, er en gutt, fordi den har ereksjon, vi som unge og førsteforeldre syntes dette var veldig gøy og det ble mange tlf den dagen:) litt flaut å fortelle til fremtidige oldemor...
Endelig mamma! Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Jeg var på tidlig ultralyd i går, er i uke 14. Var helt fantastisk! Så masse bevegelse, det lille hjertet som slo... Er den beste opplevelsen jeg har hatt i mitt liv, tårene bare rant... Er helt uvirkelig for meg at det faktisk er et liv inne i meg!
Ingina Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 jeg ble innlagt på sykehus fordi jeg var så dårli, kastet opp hele døgnet og var helt utslitt tilslutt da jeg kom på sykehuset var jeg akkurat fullgått 8 uker, de tok en innvendig ultralyd for å se til at alt sto bra til med den lille.. men det var ikke bare en, det var to!! :) gleder meg kjempemasse nå å har allerede fått tydelig mage selvom jeg er bare ti uker på vei kjempekoselig overraskelse ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå