tromsøjenta Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Det gjør nemlig jeg:-) Skal begynne å spraye på onsdag 12. mars. Dette blir vårt 4. forsøk. Har hatt tre forsøk i Tromsø uten å bli gravid. Denne gangen skal vi til Uppsala i Sverige.
Lauren Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hei jeg begynner på spray man. 11 mars. Dette er mitt tredje forsøk på St.Olav-Trondheim. Ble gravid de to første gangene, men mistet tidlig. De prøver noen andre hormoner på meg nå- så får vi se hvordan det går. Har tatt 1 sprøyte hver 28 dag i 3 mnd. nå- nedregulering, spray fra den 11 mars og sprøyter fra den 16 mars. Uttak og innsetting blir vel ca. begynnelsen på april. Vi får ønske oss selv lykke til og denne gang skal det gå bra. Gruer meg til uttaket av egg, forrige gang var et sant mareritt- mye smerter under uttak.
Junine Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg begynner på spray mandag 10 mars. Dette er vårt første forsøk i Porsgrunn. Er utrolig spent:-)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Jeg begynner på sprayen søndag 9. mars. Første forsøket i Tromsø Så dette blir spennende, men jeg gruer meg veldig for hvordan jeg skal reagere på sprayen!
Junine Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Nå ser det ut som jeg kanskje må vente i 20 dager til med spraying. Jeg har begynt å spotte, og mensen er nok rett rundt hjørnet, over en uke for tidlig:( Skikkelig irriterende, jeg hadde sett så fram til å komme igang.
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg begynner med spray tirsdag 11. mars:) Veldig klar for å komme igang, men samtidig utrolig spent på hvordan jeg kommer til å reagere på sprayen jeg også. Jeg gru-gleder meg! Holder forresten til i Haugesund, og dette er vårt 1. forsøk. Junine: Nei, så leit da! Typisk at sånne ting skjer når det absolutt ikke skal skje.. Har du hatt regelmessig syklus tidligere eller? Klem til deg.
Junine Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Jeg pleier å ha tålig regelmessige sykluser, varierer mellom 26 og 30 dager, men som oftest 28. Vet ikke om det kanskje kan komme av stress...?? Det har vært sånn en gang tidligere i perioden vi var under utredning. Lykke til og klem til deg også MissSunshine
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Jeg startet 7.mars ! har det virkelig bra og ingen reaksjoner ennå. Første forsøk på st olavs
Junine Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Da ble det ikke spraystart allikevel på meg i dag. Mensen kom for fullt i natt, så da er det bare å vente i 20 dager til. Lykke til alle dere andre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå