Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fikk en hundevalp da jeg var 6 år. En sort og hvit liten tass av blandingen engelsk setter/buhund. Hun fikk navnet Sala Palmer, men ble bare kalt Sala.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Mitt første kjæledyr var hele familien sin og han var 2 år da jeg kom til. Han var min beste venn og han hete Bjønn, en blandingshund med masse lapphund i seg. Jeg husker ennå at jeg synes det var veldig trist da han ble avlivet da han var 12 1/2. Jeg gråt mye da.
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Tja...jeg hadde en katt som het Arne, en kanin som het Bastian ( og som stadig prøvde å parre seg med stakkars Arne), så hadde jeg ei skillpadde som et Kåre, og en hund som het Phanto....vel...aner ikke hvem som var først..men ahdde alle disse samtidig da jeg var lita...hehe
SaDa Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Det var hunden min Mini. Han er blanding av boarder collie og flatcoat retriver (skrives det sånn). Han blir 9 år i april
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Mitt første når jeg var 4 år. Ei engelsksettertispe som het Kaisa
Fire småtroll Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Mitt første egne dyr fikk jeg da jeg på barneskolen engang, en langhåret hamster som het Snutte. Men jeg er vokst opp i en "dyrehage" da, mamma elsker dyr. Vi har alltid hatt minst to hunder, katter, undulater og akvarium. I tilleggg har vi hatt både kaniner, marsvin og rotter :-)
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 En undulat som het Prikken, men så fant vi ut at Prikken la egg... Så da ble det Prikkeline:-) Hun levde i 13 år.
Arb.ledig husmor Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Arvet undulaten etter farfar da han døde, var 14 år.. Putte het fuglen.. og han levde i 4-5 år hos oss og ble 10-11 år, på tross at han sikkert va forgifta av røyk...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 det aller første var en hamster som en rosalina... jeg gråt så sårt da rosalina døde. husker det som om det var i går selvom jeg var 7 år. Men det verste var tapet av min hund før jul...måtte avlive han pga sjalusi til babyen. forferdeligforferdelig forferdelig trist og vondt!!
tezzzer med 3 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 EN KANIN MED NAVN RASMUS SOM VISTE SEG Å VÆRE JENTE OG FIKK MANGE BARN!! HEHE
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 en hvit albino hamster som het Mickey =) hehhe... gråt så sårt da den døde,den betydde alt for meg ...knis..=)
grå :) Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 mest sannsynlig var det en av kattene og da het den sikkert siri. alltid vært dyr hjemme
Mamma til snart 4 Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 fikk et marsvin som fikk navnet luckey;)hehe så fikk jeg en hunn Dixie som ende med til sammen 7 marsvin unger;)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 familehundene bonzo å guffen, husker ikke bonzo,men elsket guffen, han levde i 14 år,da hadde jeg fått egen kanin, å hest:)
Only Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Mitt første kjæledyr var en 3 år gammel hund av rasen Akita Inu og het Rex. Men vi kunne ikke ha den da jeg oppdaget at jeg var allergisk. Utrolig trist, ble godt bundet til han de 3 mnd vi hadde han.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 5. mars 2008 #23 Skrevet 5. mars 2008 familien fikk seg hund når jeg var nesten 4 år. Zorro het han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå