Gå til innhold

Er det noen av dere som ammer som gir tilegg om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er 6 uker, å jeg lurer på om jeg skal begynne å gi litt MME for å gjøre ham ordentlig god og mett om kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har sovet godt på mm siden hun var 8-9 uker. Hun er 5,5 mnd nå, og får siste måltid i 18 tiden, sover da til 5-6. Får bare mm.

Skrevet

Kan det gå utover melkeproduksjonen? Hvis de sover bedre, tar det jo lenger tid før de våkner og vil ha mat igjen... Har tenkt på det samme selv...

Skrevet

Jeg gjør dette og det har fungert for meg i 3 mnd nå, og jeg har enda mm:)

Skrevet

Jeg har gitt mme til gutten min i en måneds tid nå, han er snart 4mnd gammel. Det tok litt tid før han ville ha flaske, men nå går det greit. Han får mme 3ggr til dagen, rundt kl 12, kl.18 og like før vi skal legge oss i 21-tiden. Da sover han gjerne i 6-7 timer i strekk. Det har gått litt utover mm-produksjonen, jeg har litt mindre enn tidligere, og han foretrekker flaske framfor pupp, for det er så mye lettere for dem å drikke fra flaske enn å suge fra pupp.

Men jeg vil absolutt anbefale det, nå sover gutten min godt, og det gjorde han ikke før, sovnet aldri før midnatt tidligere.

Lykke til!!

Skrevet

Min lille venn er 5 mnd nå, og de siste dagene har hun fått tillegg på kvelden. Hun sover mye bedre, og har nesten sluttet å spise om natten. Det har helt klart gått utover melkeproduksjonen, men nå er vi i gang med å få den opp igjen med å spise mer på dagen!! Det merker jeg at hun trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...