Gå til innhold

Hvor ofte bruker dere tørketrommel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det mye strøm til det. Akkurat fått kjøpt oss våres nå.

Fortsetter under...

Skrevet

Et par ganger i uka ca...Bruker det kun til håndkler og sengetøy;)

Skrevet

Stort sett hver dag, aner ikke hvor mye strøm den sluker for har alltid hatt tørketrommel.

Skrevet

Par ganger i uka kanskje.. Har en som er lav energi da..Saa satser paa den ikke bruker alt for mye

Skrevet

Ane ikkje hvor mye strøm den bruker.....æ bruker trommelen hver dag, eller dvs hver maskin æ vaske, så kan være flere ganger om dagen også. Er totalt avhengig av trommelen, har prøvd uten! Det anbefales ikkje=) Æ er myye mer effektiv med trommel!

Som du skjønne så bryr æ mæ lite om hvor mye strøm den bruke, hehe! Trommel må æ ha uansett!

Skrevet

Bruker den hver gang jeg vasker 60 graders vask som gjerne vil si sengetøy, håndkler og lignende. 2 - 3 ganger i uken.

Annonse

Skrevet

Bruker den hver gang jeg setter på en maskin. Ikke alltid at alt i maskinen går i tørketrommelen, men det meste går jo i den. Men, ikke på sommeren da. Da bruker jeg tørkestativ ute på verandaen, tøyet har jo godt av det og. Men håndklær går i tørketrommelen uansett

Skrevet

bruker den stort sett hver dag og noen ganger flere ganger om dagen ettersom vask. Har det meste i den, bare noen fin plagg som slipper unna ;) hehe

Skrevet

Jeg fikk tørketrommel for 4 mnd siden og da brukte jeg den OFTE til jeg fikk den første strømreginga, den var stor. Så nå går den bare når jeg har vaska sengetøy eller det er noe jeg må ha tørt fort.

Skrevet

ofte..tørker det meste i tørketrommel..ellers hadde jeg aldri fått vasket opp alt av klær..ungene er stor forbruk på klær..

Aner ikke hvor mye strøm den bruker..alltid brukt den mye

Skrevet

3-4 ganger pr dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...