Arb.ledig husmor Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Sammen med brudeparet, eller på et annet bord med andre gjester? Vil jo gjerne ha forloverne med oss på bordet, men vi vil jo ha foreldre også... Men det blir for mange med alle rundt et bord.. Vi vet enda ikke hvordan det blir da, for vi vet ikke hvordan lokalet ser ut...
maja_73 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vi skal ha forloverne på vårt bord, men foreldrene på et annet. Du klarer brudepar, to par foreldre og forloverne på et rundt bord, 8 eller 10 er vanlig på runde bord.
Arb.ledig husmor Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Med foreldre og forlovere blir det mer enn 8 stk på hvert bord... Forlovere 2 + 1 i følge Foreldre 5 (ene paret er skilt, så har m samboer) Og oss... Blir 10 det... Og det va ganske mange rundt ett bord...
Junipien Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi sitter ikke ved runde bord, vi sitter på et langt bord "øverst" i lokalet. Da ser vi alle og alle (nesten) ser oss :-D
maja_73 Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Trenger følget til forlovere og foreldre å sitte på det bordet da?
Vannmann35 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Fant følgende info http://www.brudepikene.no/bordplassering/cms/205
Arb.ledig husmor Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Eg skille ikkje par fra hverandre... Forloveren min og følget hennes e tross alt gift, og han kjenner ingen av de andre gjestene... Vet ik om foreldre trenge å sitte ved bordet eg... Derfor eg spør..
brooklyn Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 vi hadde forloverne på bord sammen med søskene våre og deres partnere. dE var 6 på det runde bordet. vi hadde et øangt hovedbord der brudeparet satt sammen med foreldrene sine, slik at ingen av oss satt med ryggen til gjestene. Funket veldig fint det!
Twinny Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Tror dere først må bestemme dere for hva slags fest dere vil ha... Vi skal ha små bord i håp om å få en best mulig stemning og ikke for "stivt". Vi skal ha forlovere med følge sammen med oss, og to venner (alt etter hvor mange som kommer) Foreldrene våre skal sitte sammen på bordet ved siden av, sammen med faddere. Jeg tror at de blir gøyest for meg og mannen. Vet i hvertfall at han er mer livlig når han er sammen med kompisen, enn med moren sin:)
Jannamor Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 8 personer deg mannen din mor svigerfar din forlover hans forlover svigermor din far dvs din far sitter ved siden av deg Er det fler enn 8 på bordet, kan du jo supplere med nye ektefeller til foreldre, eller besteforeldre, forlovernes partner, feks Det er i hvertfall standard oppsett
Jannamor Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Det er vanlig med 8-12 på et bord. Jeg har vært med på å dekke 14 på et bord. Det spørs jo på hvor stort bordet er 10 er helt standard
Maritbrud Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 Vi skal ha runde gjestebord med 8 på hvert bord. Hovedbordet blir et vanlig rektangulært bord hvor brudepar, min mor og far, hans mor, hans bror og min bror sitter. Forloverne sitter på det bordet som er nærmest hovedbordet, og plasseres slik på bordet at de kan se oss. Vi har ikke bestem oss for om vi skal ha toatsmaster på hovedbordet eller om han skal sitte på samme bord som forloverne.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Jeg ville satt foreldre med følge på samme bord som dere og så forlovere med følge på et annet bord sammen med andre venner. I de bryllupene jeg har vært har brudeparet sittet sammen med foreldrene på enden (har vært T eller U -bord) og så har forloverene sittet ganske langt opp på enden. Selvom det er "etter boka" ville jeg ikke satt forloverenes følge og steforeldrene på et annet bord. Synes ikke par skal skilles i bryllup.
Arb.ledig husmor Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2008 Det med T bord var ganske lurt.. Kanskje eg ska se om det går.. Vi skal på hotellet i mrg, og se hva og hvordan vi kan løse ting... Sambo vil at far hans skal sitte ved siden av moren, og da må samboeren til moren sitte et annet sted.. Aller helst ønsker vi egentlig at samboeren til moren ikke kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå