Gå til innhold

Må bare spørre litt

viny

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen jeg er som kjent en prøver og har vært det en god stund siden vi mistet i sommer som var. Nå føles det ut som om noe skjer . Hadde siste mens 0802 vi traff godt på el og nå er det at jeg lurer. gamle trollet. Var så nyskjerrig i dag at jeg prøvde med en qr men den var negativ. Det har kommet litt antydning til lysebrun utflod kun ved toalettbesøk bare av og til , og så lurer jeg selvfølgelig på om det er noen av dere som har opplevd dette og at dere har vært gravide. Vi vil så gjerne ha en til før det er for sent. Ønsker svar fra dere klem fra viny

Fortsetter under...

Ja, jeg har opplevd nettopp det du selv nevner! Jeg trodde det var menstruasjon, men det viste seg at det var nurket som hadde festet seg. Grav.testen gav ikke utslag før én dag etterpå. (Sant og si føler jeg meg så "frisk", i motsetning til tidligere graviditeter, at jeg testet meg igjen et par uker senere - bare for å forsikre meg om at jeg virkelig er gravid ;-)).

Lykke til, håper du/dere har full klaff!

Klem

Hei!

Jeg spotter alltid noen dager før mens, og det gjorde jeg også den måneden jeg ble gravid. Var helt sikker på at jeg fikk mensen og at jeg ikke var gravid. Men det var jeg, og nå har jeg kommet til uke 24 og det er fullt liv i magen:)

Lykke til! Unner deg et positivt svar på testen snart!

Tusen takk for at dere gidder å svare . Vi vil så gjerne lykkes og håper veldig at det går rett veien nå. Skal vente noen dager med å teste igjen så hvis ikke tr kommer så så tester jeg vel til helgen tenker jeg. Vi får bare kjøpt qr her på apoteket jeg liker cb mye bedre men,men lite å gjøre med det. Uansett så slår vel qr også ut når det er nok hcg å måle på. Klem fra viny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...