Gå til innhold

hvem sitt etternavn på babyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger dere ditt, mannens eller begges etternavn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte vårt etternavn.

Skrevet

Pappas etternavn, mitt etternavn som mellomnavn.. Ble slik selv om jeg egentlig hadde tenkt at han bare skulle ha ett av etternavnene..

Skrevet

hans fordi jeg skal ta det når jeg gifter meg med han:)

Skrevet

Begges. Med bindestrek.

Skrevet

Pappaens. Lillejenta skal få slippe "styret" med å gjenta etternavnet etter meg tusen ganger, da ingen skjønner hva det er.

Skrevet

Vårt etternavn ;-) Mitt som mellomnavn, akkuratt sånn som meg.

Skrevet

Mitt etternavn, og pappans som mellomnavn. Pappan skal ta mitt etternavn når vi gifter oss

Skrevet

Men navna blir ikkje fælt lange likavel, fordi etternavnet er veldig kort.

Skrevet

Det skulle egentlig komme under innlegget mitt lenger oppe her...

Skrevet

begge med bindestrek

Skrevet

Hehe etter mye diskusjon ble det til at hun fikk mitt som mellomnavn og pappan sitt som etternavn. Fant ut til slutt at det ble beste løsningen ettersom vi snart skal gifte oss og jeg kommer til å ha midt som mellomnavn og ta pappa sitt som etternavn.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

begge sitt, men mitt sist. Vi er ikke gift. Praktisk med mitt sist akkurat nå. det er jeg som har ham med til lge, søker barnehageplass, er på hlsestasjonen, og er i kontakt med andre offentlige kontorer.

Skrevet

Mitt etternavn, far sitt som mellomnavn. Jeg har også min mors etternavn. Synes jeg hører henne hvis jenta hadde fått barnefarens etternavn: "Har du revnet opp hele underlivet ditt uten engang å bli kreditert for det??!!"

:)

Skrevet

Mitt som mellomnavn og hans som etternavn.

Vi skal gifte oss etterhvert og da blir vi nok alle å bare ha hans etternavn. Da forrandrer vi navnet hennes og. Ikke helt sikkert da, for jeg har litt problemer med å gi slipp på mitt etternavn, er ikke mange som heter det.

Skrevet

Begge barna har mitt etternavn. Skal ta hans når vi gifter oss.

Skrevet

jenta mi har pappans etternavn:):) Om det skulle vært begges etternavn, hadde navnet hennes blitt så langt...

Skrevet

mitt. men sambo sitt som mellom navn..

Skrevet

Pappaen sitt :) Egentlig litt tungvindt pga det er finsk, og må somregel staves til folk, men men :)

Skrevet

Begge sitt :) Pappaen sitt som mellomnavn og mitt til slutt. Rett og slett fordi det passer best..

Skrevet

etter mye diskusjon fikk jeg det som jeg ville: mitt:D pappan sitt som mellomnavn da, men det brukes sjelden. Hansen....så kjedelig!!!

Skrevet

valgte begges og når vi gitet oss tok jeg hans i tilegg til mitt slik at jeg og jenta har samme etternavn, og neste baby får samme som meg og jenta mi

Skrevet

Her har barna kun mitt etternavn. Første har jeg fra tidligere forhold, og har altid hatt kun mitt, så da er det likeså greit at hele familien får samme etternavn. Pappaen tar mitt når vi gifter oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...