Gå til innhold

blei februar barn på oss:)


baby_på_vei:-)

Anbefalte innlegg

13 dager over tiden og etter å bli satt igang kom "lille" prinsen våres:)

fødselen tok 21 timer og var egentlig ikke så grusom som ej hadde tenkt mej,, men for all del vondt nok..

tirsdage kl 09 om morningen fikk jeg første kur men denne virket ikke og fikk da neste kl 18..

under hotel cæsar tok de seg opp for fullt.. rier me 2 min mellom..

får at jeg skulle fp slappe av så fikk jeg morfin sprøyte, de skulle liksom hjelpe mej slik jeg fikk sove...

men slik endte de altså ikke.. ble bare verre og verre... me mannen sovende i en lenestol ved siden av sengen jobbet jeg mej igjennom natten me rier og enorme brannsår på ryggen:(

 

kl 11 på onsdagen tok dei vatnet og smertene tok seg fort opp.. fikk både lystgass og akupunktur uten resultat.. kl 14 måtte jeg ha epidural.. da skjedde de fort ting.. gikk fra å ha mellom 4-5 cm til å ha 10 på bare 2 timer..

men litt før kl 16 kjente jeg en stor trang til å trykke.. men fikk ikke trykke for fult fordi babayn ikke hadde kommet ned i kanalen helt enda..

etter å ha lagt å små trykt i en halv time sa jormord at nå måtte jeg trykke for fult for da såg hun hode..

endelig skulle vi få hilse på prinsen vi lenge har gått å venta på..

16.55 kom han:-) 51 cm og 4135 gr.. og selvsagt verdens nydligste:-D

synst ikke han va så veldig stor for å ha gått 13 dager over tiden.. men nok hvertfall:-)

etter et keisersnitt barn og en me vanlig fødsel så sier både jeg og hun i under etasjen takk for oss:-)

lykke til videre alle sammen her inn:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med februargutten! Ja, jeg sier også takk for meg etter et keisersnitt og en vanlig fødsel. To barn av ulik kjønn, hva mer kan en ønske seg!? Ha ei fin barseltid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...