Gå til innhold

Barnevogn og fargevalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er barnevogna i hus:) Det ble en Bugaboo Camleon med grå base og rød kalesje! Veldig fornøyd og håper jenta som komme i slutten av juni synes den er fin og!

Hva har dere kjøpt og hvilken farge har dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har købt en råhvid Odder cecilia Lux med x-dream stel.

Skrevet

Vi har kjøpt en svart SIMO bagvogn.

Skrevet

Har kjøpt Edge Duo Combi i Platina :)

Skrevet

Sort Quinny Speedy

Skrevet

Brun teutonia Spirit s3

Skrevet

Emmaljunga edge duo combi i fargen Elk (svart og brun...) med sportunderstell!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vi låner en mørke blå Simovogn vi :-) Tror ikke vesla bryr seg så mye om fargen egentlig ;-)

Skrevet

Har nettopp fått vogna jeg bestillte, ei marineblå Simo kombivogn! Nydelig:-)

Ville ha ei vogn som matchet stelleveska vi hadde fra før, og den ble så stilig med dyne og alt oppi. Mangler bare veslejenta oppi der nå, hehe.

Skrevet

Her ble det Bugaboo Cameleon, base i sand og kalesje i turkis. Gleder meg til trilleturer til sommeren!

Skrevet

Har bestilt Edge Duo Combi i Platina i dag !!

Skrevet

jeg har lyst på hvit mondial duo combi (emmaljunga) men kun om den er i skinn/lær - noen som vet?

Skrevet

Har sort TFK joggster twist fra førstemann.

Kjempeglad for nøytralt fargevalg. Gutt først nå jente :o)

Skrevet

Jeg har bestilt Edge Duo Combi i farge Moonlight : )

Knallfin!

Skrevet

jeg fikk tak i simo kombivogn i den brune fargen de laget noen få av!!! måtte ringe landet rundt får å finne den!! kjempestolt =)

Skrevet

har kjøpt emmaljunga mondial farge, marine blå med hvite prikker:) kjempe lekker:)

Skrevet

Vi skal kjøpe teutonia spirit s3. Har vært å kikket på mange ulike typer, men det var denne vi likte best. Veldig lett og liten. Praktisk og fin. Litt usikker på farge... Blir kanskje sort. Typisk det. =)

Skrevet

Emmaljunga duo edge i olivengrønn og rosa!

Skrevet

Vi endte til slutt med en Brio kombivogn i fargene brun og sort til vår lille gutt :-)

Skrevet

Har bestemt oss for en teutonia spirit s3 med den nye hardbag'en. Blir nok i svart. Veldig glad for å ha bestemt oss for vognen. Det har tatt mye tid og research.. :)

Skrevet

Vi har nylig kjøpt Emmaljunga Mondial Duo combi , med crome chassi i farge creme ( skinn imitasjon ) kjempe lekker!!! :-> Gleder meg til å trille babyen i den.

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Happy Duo, svart.

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga edge duo kombi i fargen grey/appel, kjempe lekker syns vi da, gleder oss til å ta den i bruk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...