Gå til innhold

Cowboy tema fest!!! Trenger hjelp!!

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Vi har bestemt at vi skal ha cowboy fest da samboeren min fyller 30 år. Lokale er i boks og dato!

Vi trenger hjelp av alle dere til å komme på aktiviterter,mat,dekor osv.

kom med alt dere tenker på!!

Håper på masse svar:):):)

Takk!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Lasso-konkurranse...

Skrevet

Country musikk er jo et must - linedance, tex-mex mat, godt kaldt øl og folk bør komme i "rett antrekk" - dvs cowboy boots, jeans og hatt....Veldig moro med slike temafester!!

Skrevet

Kansje ha litt høyballer i lokalene?

Skrevet

http://www.festmagasinet.no/tema/cowboy.htm

Her har de masse kult

Vi hadde temafest med jobben med cowboy-tema. Vi hadde da også noen indianere, siden det henger litt sammen.

Fant masse kule rekvisitter på nettsiden over, samt at jeg kjøpte klær der. Jeg lagde bordkort ved å kopiere dollarsedler, en side på hver sin side av brettekanten, slik at det var en "ekte" dollar når den ble brettet sammen. Disse brukte vi til pokerspill senere på kvelden. Veldig moro.

Vi brukte høy, godt, gammedags tau blant annet til rekvisitter.

Hadde linedance, hadde da invitert to instruktører som lærte oss noen danser. Det var kjemekult.

Kommer ikke på noe mer akkurat nå, men gjør jeg det skal jeg komme tilbake til deg... pistol og kruttlapper er jo must da :-D

Skrevet

Tusen takker:):):)

Annonse

Skrevet

Jeg var på cowboyfest nylig. Der fikk vi servert spear-ribs, bønner i rød saus, bak potet med stasj. "Pistol-duell" og lassokasting. Linedance-konkurranse. Dj spilte kun contry. Moro.

Skrevet

tusen takk for svar jenter! jeg önsker meg flere så jeg dytter litt til:)

Skrevet

Dere MÅ jo bare får tak i en sånn mekanisk okse!!!

Skrevet

Hei:-)

Jeg kledde meg ut som indianer på en cowboy-fest jeg var på. Ingen som hadde tenkt på det så det var stor suksess:-) Det hörer jo med til cowboyer det.

Hadde värt kult om du var det da!

Vi fikk chili con carne med ris,bröd og salat til. Det er jo lett å servere til mange gjester.

Lykke til!

Skrevet

Hei:)

Jo vi har faktisk tenkt på å servere chilli con carne:) Jeg tenkte å sy min egen kostyme... jeg er jo utdannet klesdesigner:) Indianer er jo bra, men jeg tenkte på om jeg skulle sy ett sånt saloon girl kostyme med korsett og sparkeskjørt:) Vet ikke riktig enda!

Hvilke aktiviteter kan vi ha da annet enn lasso kasting og pil og bue skyting!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...