Gå til innhold

Å nå stoppa hjertet mitt litt tror jeg.. Fikk skikkelig vondt inni meget lite øyeblikk..=S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på soverommet for å se etter gutten min. Han var blitt overtrøtt, å tulla litt i senga før han la seg til å sove. Så ble det stille, så jeg regnet jo med at han sovnet da. Så gikk jeg inn nå for å kikke, å da ser jeg han sitter i enden av senga, men hode bøyd fremover, nedi dyna og teppe.. Fikk helt vondt helt til jeg hørte han dro pusten. Da ble jeg letta..!

Håper ikke han kan finne på å gjøre sånt om natta. Tror kanskje det bare er før han sovner. Så leker han litt, å så blir han plutselig trøtt, å sovner der han er.. Hehe er veldig søtt når jeg finner han med hode opp mot sprinklene, halvveis sittende..=P Må smile litt for meg selv da ja..=) Men det var ikke noe gøy når hode var gjemt nedi dyna..

Han er 11,5 mnd. Er de såpass store at dem våkner om dem ikke får puste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, sånn er så skremmende ja!!

Gutten min legger seg på magen med nesa nedi madrassen, han!!

Har prøvd nattpose uten at det var noe vellykket, men må prøve det igjen.

Skrevet

Huff.. Ikke noe særlig når dem legger seg med hode nedi madrassen nei.. Det har ikke min gjort, han legger seg på magen, men snur alltid hode på siden.

Vi begynte med nattpose da han var ca. 3 mnd. For da fant jeg han under dyna,å det likte jeg ikke. Min lå helt rolig fra han fikk den posen på seg. Da var det ikke flere turer under dyna. Tror han føler at det er trygt i posen.

Men når dem begynner å bevege seg så klarer dem jo det med pose også.

Våkner gutten din når han havner på magen med ansiktet nedi madrassen eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...