Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 5 mnd, og har egentlig begynt å prøve på en til. Noen ganger føler jeg at vi er gale, men tenker som så at det er greit å bli ferdig også:) Jeg er snart i midten av 30 årene og mannen 40 om et par år. Vil gjerne få før han blir 40, og før jeg blir 35. Er det flere her som har eller prøver på to tette. Kan jo faktisk bli bare 14 mnd mellom de. Brukte 1,5 år på første, med 2 SA, så jeg regner med at det tar tid nå også. Flere gale her ute?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre? Hmmmmmm. Kanskje vi er helt sprø da:)

Skrevet

Du er ikke gal. Vi planlegger det samme, men jeg har ikke fått mensen enda. 6 mnd siden fødselen. Så vi får bare se når tante rød kommer tilbake og begynne å prøve.

Skrevet

Neida, du er ikke helt alene om å være sprø ;)

Jeg hører ikke til her enda, men kommer snart.

Jeg er i midten av 30 årene og vi brukte 2 år på å lage første barn. Så vi begynte prøvingen så snart vi syntes det var forsvarlig. Hvem kunne vite at spiren satt på første forsøk!!! ;)

Jeg har termin om 5 uker og det kommer til å bli 16 mnd mellom mine to. Vi tenker at det blir blodslit i et par år, men så er det gjort. Jeg er håper at barna kommer til å få stor glede av hverandre.

Lykke til :)

Skrevet

Skjønner godt at du vil ha de tett, spesielt siden du har en "tidsfrist" hvis man kan si det sånn. Første barnet vårt er snart 1 år, har ikke brukt p-piller eller no etter fødseln. Har heller ikke fått tilbake mensen enda, men oppdaga nettopp at jeg var gravid med nummer 2 da :-) Bare veldig vanskelig å si hvor langt jeg er på vei nå, i og med at jeg ikke har noe å gå ut i fra. -Lykke til iallfall :-)

Skrevet

Ja da.. Fullstendig gææærne. Brukte 3 år på første, endte opp med prøverør, så vi venter bare på at mensen skal komme tilbake og syklusen stabiliseres så er vi i gang med fryseforsøk. Snuppa er 5 mnd, og vi prøver iherdig på naturmåten også da... Kanskje det går lettere denne gangen?? Er over 30 selv, og vil ha flere barn, så da er det bare å sette igang!!!

Skrevet

Hehe, hadde et flott svangerskap og lett fødsel. Er i god form og har ingen tegn til forrige svangerskap. Gutten vår er 4 mnd og om et par mnd prøver vi på n to. Vi ønsker å ha to tette:)

Stå på jenter - vi gjør som vi vil:)

Skrevet

Jeg ble gravid med nr 2 da førstemann var 10 mnd. Han første var så utrolig rolig og snill, at vi tenkte her er det bare å kjøre på. Synes det gikk veldig greit, selv om nr 2 var litt mer krevende. Hadde begge to hjemme. Husker jeg synes det var tøft da nr 2 var ml 12 og 18 mnd, men etter det begynte de å leke ordentlig sammen. Nå er de 5 og 3 1/2 og bestevenner. De har utrolig mye glede av hverandre, og er i samme "gjeng" i barnehagen også. Hvis det er noe som er negativt, er det at den minste er veldig avhengig av den eldste. Hun liker ikke å gjøre noe uten storebroren, og han er mye flinkere å leke alene enn henne. Derfor er jeg spent på hvordan det blir til høsten når han begynner på skolen. Kanskje hun lærer seg å finne på ting selv ? Men jeg anbefaler med glede to tette.

Skrevet

Jeg planlegger å bli gravid igjen når suppa fyller 12mnd, Håper det går, fordi jeg vil føde i mai mnd så jeg slipper å gå gravid hele sommeren :-)

Skrevet

barnet mitt er 10 mnd og er halveis i svangerskapet med nummer 2.

Skrevet

Jeg får vel og høre at jeg er litt gal, av andre barselvenninner.....vi ønsker 2 tette og nåe er snuppis 7.5 mnd og jeg håper inderlig vi ble gravide nå med første mens!!! skal ta test snart :) Jeg har jobbet med motivasjonen for dette siden forrige graviditet, så jeg er helt klar!!

Det er MASSE gode argumenter for å få to tette!! Og så er det viktig å tenke på dem. Fokus og innstilling er viktig!

Nei, stå på :)

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Så fint å høre at vi er flere i samme båt:)

Skrevet

vi har 14 mnd mellom nr 1 og 2 og er gravid igjen og får 17 mnd mellom nr 2 og 3 :-)

kansje vi er helsprø , men brukte mange år på nr 1 klarte det med prøverør:-)

nr 2 kom av seg selv , og nå fant vi ut at hvorfor ikke bare bli ferdig med de 3 vi ønsker oss , prøvde 4 mnd før nr 3 satt :-)

2 tette er kjempekoselig håper det blir like bra med nr 3 tett også :-)

lykke til jenter

Skrevet

Jeg er nok fullstendig gal =) Her blir det 13 mnd mellom! Mange som sier "Stakkar dere" og slike ting, men vi ønsket det sånn!! Slitsomt blir det nok, men det hadde det nok vært med en på 4 og en nyfødt også, da 4 åringen også har sine behov!

Skrevet

Jeg er 33 og mannen min 37, og har termin om 7 uker. Fikk en gutt i fjor i april, og har termin i april igjen, så blir 12 mnd mella mine. Men dette er mitt tredje barn, og da er det stopp. Kan bare si at nå begynner det å bli tungt, og gleder oss barentil det er over:)

Skrevet

Da er vi også gale, hehehe.. Har en baby på 5mnd, og mistenker nå å være gravid igjen. Før jeg fikk nr1 så jeg bare de negative sidene ved 2 tette, men nå ser jeg bare flere og flere positive. Derfor ville vi prøve igjen så fort som mulig. Håper på to streker snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...