Gå til innhold

Dere som har Ikea kjøkken..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefornøyd. Tidaholm eik, benkeplate er i laminat og heter stenmønstret sølv. (den er ikke sølv altså, temmelig mørk)

På bankeplaten har vi frontlist i aleminium.

Hva håndtakene heter er jeg usikker på. Må søke og finne ut.

I`ll be back:o)

Har det hvite med speil (?heter det det? Om en kjøper glass dører er de i alle fall prikkete), har en tykk eikeplate (elsker den, men en må passe på hermetikk bokser og vann) og de sølv håndtakene som er litt massive. Fant ingen håndtak jeg likte andre steder heller.

Er fornøyd, men platene på sidene blir fort tatt hjørnene av når gutta kommer i bilene siden. Men, men..

Annonse

Ädel dører, 4 cm tykk eike plate (som ikke er fra ikea men fra benkeplatespesialisten eller no) og signera knotter! ;) Kjempe fornøyd med alt, men etter 9 mnd er jeg enda ikke ferdig med å inrede i skuffer og skap. Greit å bo seg til før man skrur fast innredning og bruk sånne gummi underlag i skuffene så ligger alt mye stødigere i skuffene.

vi har heltre eikebenkeplate, og den skal jeg IKKE ha i det nye huset! For den tåler rett og slett ikke vann så godt, og det er litt upraktisk for meg på et kjøkken. knottene har jeg kjøpt på en helt annen butikk for jeg ville ha noe annet enn IKEA sine, men det var lett å sette dem på så det er liksom fritt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...