Gå til innhold

Trenger noen seriøse synspunkt i forhold til valg av bhg til barnet mitt som blir 2år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i bhg som ped.leder og kan få plass til barnet mitt på en annen avd som er atskilt i et annet bygg enn der jeg jobber. slik at vi kommer ikke til å se hvernadre hele dagen om han går der-tenker det er litt greit. Problemet er at den avd er det kun 2-3barn som er på hans alder, og resten er 3-5 år. hva tror dere er best? ha han der i nærheten av meg, eller en bhg der vi bor med bare jevnaldrende? problemet da er i forhold til henting og sånn, da den bhg her vi bor stenger tidlig. hadde vært lettvint å ha han med meg, men usikker på om han kan bli liten på en slik avd??

trenger noen seriøse synspunkt her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi si går i bhg avd. med unger fra 1-4 år-går heilt fint-tror de er 5 stk på hennes alder. Mi si trives supergodt og jeg tror hun synes det er litt stas med de store barna:)Hvis jeg hadde jobbet i bhg så ville jeg klart hatt henne i samme bhg-tenk hvor mye tid du sparer på henting og bringing! Greit å slippe å kaste bort en time eller to kvalitetstid på det:)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor store avstander det er snakk om her. Men det kan jo være en fordel å ha barna i barnehage der de bor slik at de blir kjent med barn i nærmiljøet som de jo og skal gå på skole med senere.

Men mest praktisk er det jo å ha barn i barnehagen der du selv jobber ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...