Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Det står i skjemaet: Bekreftelse av Kvinnens / eller mannens underskrift av to myndige personer, en advokat eller offentlig tjenestemann.. Hva vil det si? Vil det si at det er hvem som helst som er myndig? Mor, far, bror, nabo?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Yepp ! men to stk om hun/han har advokatbev. eller er off.tj.m
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Da kan for eksempel dine foreldre skrive under. Eller du kan ta det med til politiet å få de til å skrive under.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Ei venninne av meg jobber i politiet, holder det da med en underskrift? Eller gjelder det bare advokat? Mannen min vil ikke at noen skal få vite det *idioten*, så derfor er det litt hysj hysj
Mamma+2 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vil han ikke at noen skal vite om at dere skal separeres??? Det vil vell de nærmeste oppdage i og med at dere flytter fra hverandre? Syns det hørtes litt spesielt ut. Her fikk jeg min mor og min søster til å skrive under.
kajak&Daniel Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Det er hvem som helst ja. Da samboeren separerte seg, skrev jeg og en kamerat av han under....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå