Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har akkurat delt ei skive med brunost med min lille. Han likte det mye bedre enn middag. han er snart 6 mnd. Er det for tidlig med brød?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Nei det synes jeg ikke. Hvis han synes det er godt og klarer å spise det. Ser jeg ikke problemet i det. Bare gi han brød du. Jeg har begynt tidlig med mine barn og det har godt bra.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Vi har prøvd og gi gutten vår middag, men han vil ikke ha noen ting, ikke hjemmelaget ikke glass, ingen andre typer grøt enn maisgrøt. Snakket med HS om det, og hun anbefalt og begynne med brødskive til han ( han er 6 mnd). Var lettere og få han til og spise andre ting hvis jeg fikk han til og spise brød først, sa hun....
miss blithe Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg begynte med brødskive til småen en uke før han var 6mnd. Da hadde hann 3tenner oppe og 2 nede så helsesøster foreslo å gi ham litt tyggemotstand, så da kan jeg ikke tro at det er for tidlig for deg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå