Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Går dere ut på tur i dette været i dag? Jeg MÅ på butikken, men har ikke lyst å ta med lillegullet på 2 mnd... Og det er ingen som kan se etter han heller :s
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Nå er det ikke sånn at jeg kommer til å gå fra han hjemme da Bare sånn for å få klarhet i det
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Du har kanskje ikke bil heller? Jeg hadde gått ut hvis jeg måtte, men skjønner at det ikke frister når man ser ut ja......
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det står en bil utenfor her som jeg kan bruke, men har ikke lappen Det tar knappe ti min til butikken, så er ikke lenge vi er ute da.. Kjempe flott for ungene at det snør, men jeg liker det ikke Huff det er vel bare til å hive seg rundt, litt tidlig å begynne med bleieavvenning (er tom for bleier ja )
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Huff, nettopp flyttet i nytt hus etter å ha bodd i sentrum og nå er vi innesnødd! Heldigvis handlet vi alt jeg trenger i går men er vant til en tur ut hver dag. Og nå er vi bare stuck inne omringet av kartonger og steder minsten ikke har lov til å gå. Snø forsvinn straks takk!
Solskinnsjenta Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hvis du har sånne tynne, store gaskluter (gulpekluter) kan du brette dem til en bleie (bør være kvadratisk - alle sidene like lange). Ha en brillebukse utenpå - vips bleie. Legg henne på et stelleunderlag, siden du ikke har sperrelag på bleien, og hun kommer til å tisse gjennom Her er link til hvordan du kan brette kluten Lykke til. Føler ikke så veldig for å gå ut i dette været jeg heller, nei ;D
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Bare for å gjøre dagen ennå mer bra (etter å ha kledd på oss begge for å gå ut i snøværet) Så oppdager jeg at minibank kortet mitt er bortevekk Har storebrand så jeg får ikke gått i banken å tatt ut penger heller.. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Vi måtte også på butikken. Hun lå jo bare i vognen så jeg så ikke helt problemet med å gå ut nei.. men det var nok verre for meg enn for henne for det var KALDT
Anettemor82 Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Nei, idag ble det innedag! hadde samme problemet som deg, men heldigvis skulle mamma komme en tur så hun handlet bleier for meg:)
Barbafin Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Uff, ja dette været var deprimerende. Været er nå en ting, men veien ned til huset er helt nedsnødd. Ikke særlig lett å få vognen igjennom der, nei. Håper det løste seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå