Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor gammel e ungan dokkers å kor lenge e dæm våken før dæm tar kveld? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suppa er 5 måneder. Fra hun var 4 mnd sovnet hun i egen seng. Vi legger henne klokken halv 10 (for at hun skal sove til halv 8......klarer ikke stå opp før det!). På kvelden får hun grøt, bad, pupp på soverommet, rap og i seng. Hun sover på eget rom. Bruker bare 1-5 min på å sovne selv. ALLTID! :o) Men vi strevde mye før hun lærte det da ;o)

Skrevet

Flink ho å dokker e da =) gleda mæ te vi får litt rutine på minste i huset her =)

Skrevet

Min er straks 6 mnd, og legger seg ca 19 hver kveld og bruker alt fra 1- 15 min på å sovne selv. Vi står opp ca 7 og spiser grøt halv 8.

Det funket ikke med rutiner for oss før jeg begynte å gi han fast føde, minst 3 ganger om dagen. Nå har vi faste spiserutiner, hvor han får først melk, også grøt/middag.

Skrevet

kor gammel e ho då?

Skrevet

Eller han?? Så på provfiln din at d va en gutt. Æ e førrestn å bra Bodø ;o)

Skrevet

Kevin er 7 mnd, han får grøt rundt 18.00 og bader ca 18.45, får på pysj, får flaske inne på rommet hans ved senga, har det mørkt, og han s ovner nesten til flaska, koser seg masse. legger han i senga og han sovner stort sett med en gang. begynte med dette når han var ca 4 mnd. og vi har hatt MYE tull med sovinga før det.

Skrevet

Vår lille Solveig er 10 uker gammel.

Rundt klokken syv pleier hun å bli trøtt, og da steller vi henne, tar på pysj, gir d-vitamin dråper, ammer på soverommet og legger henne i egen seng. Jeg sitter ikke inne hos henne til hun sovner, går bare inn igjen og ammer på nytt hvis hun skriker. Hun sovner stort sett på egen hånd i senga på denne måten.

Skrevet

gutten min er 11 uker, han sovner noen minutter etter han har lagt seg, han legger seg rundt halv åtte

Skrevet

Mini er straks 5 mnd og har siden hun var 12 uker lagt seg kl 18. Da har hun vært våken siden ca 1530 og vært trøtt siden 17. Hun får litt grøt kl 1630, bade kl 17 og pupp, kos og nattasang kl 18.

Skrevet

hei. jenta mi blir straks 6 mnd. vi har hatt leggerutiner siden hun var 2 mnd.. noe hun begynte med nesten selv...

nå sover hun siste luren på dagen ca kl 16-17

grøt kl 18

lek og kos

stell/bad ca 19.15

flaske ca 19.30

så natta kl 20 i egen seng på vårt rom... hun sovner av seg selv innen ti min.. så sover hun til halv ni på morran uten mat på natta..

Skrevet

Jenta vår er 11 uker, og siden hun var 7 uker har hun lagt seg k 19.30, og sover til 07 eller 08 neste morgen før hun våkner og vil ha mat.

Hun har ca 3 små lurer på dagen og er våken fra kl er 17 ca før natta.

Når hun skal legge seg så bader hun, så tuller vi litt på stellebordet, så får hun mat.. så legger hun seg og mamma synger blåveispiken før det er natta =)

Skrevet

Min e bare 3 uka,så rutinan kommer etterhvert her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...