Gå til innhold

noen med bebiser født rundt 19 september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså snart 6 mnd... hvor store er de og hva str bruker dem i tøy?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Lillegutt er født 30 aug, så han er jo litt eldre da....men jeg svarer deg uansett jeg.....han var på 6 mnd kontroll i går, og er 71 cm lang og veier 8310 g. Vi bruker 74/80 i tøy....noe 68 som passer ennå, men de fleste bodyene begynner og få trekvart armer nå, så de er pakket vekk.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

min er født 15 september. han passer 68 best, men vi har beg å bruke 74 også.

Skrevet

oki,takker for svar:) jenta mi veide 7730 og var 68 lang for to uker siden.. hun bruker det meste i 68 men har begynt litt med 74 for det jeg kjøper nå er i 74.. men alle kommentere at hun er utrolig stor...

på helsestasjonen sier de hun ligger akkurat på normalen, men hun er lang og slank sier dem... her om dagen holdt jeg henne på armen i en butikk og ei dame spurte om hun nærmet seg året snart.... :-/

Skrevet

Har gutt som er født 10.sept :-) Han var nettopp på kontroll. 5,5mnd. Veide 8460g og var 64cm. Litt rund og kort ;P Bruker str 68 :-)

Skrevet

Gutten min er 5mnd og to uker. Er 8100gr og 66 cm. Begynte å bruke str 74-80 for flere uker siden. Passer nesten ikke noe av klærne han har i 68 lengere.

Skrevet

gutten min er født 14 september og er 70 cm lang,9600 gr tung:)

Bruker str 74 og en del 80!!:)

Skrevet

Min er født 22. september. Han bruker 74 i klær nå. Skal på sen 5 mnd kontroll på mandag.. så jeg er ikke sikker på vekt og lengde, men tipper at han ligger rundt 7,6 kg og 70 cm.

Skrevet

7 september, bruker str 62 for det meste noe 68. 6745 og 67cm

Skrevet

30.sept 9kg og 70cm :)) str 74-86 ... 86 bodyer og bukser er litt stort da men liker at de er litt romslige :))

Skrevet

Hadde termin 19.sept, men han kom ikke før 2.okt! Han veier nå 9220g, og er 70cm. Bruker str 80. Ble glad for å se at det var flere store babyer her inne, at det ikke bare er min som "skyter i været", hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...