Kanutten83 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvordan skriver man det? Nesten litt flaut å huske så lite fra engelsken;o)
RompeRock Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Best regards?? Det eneste jeg kommer på. Flaut detta!
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 kan bruke begge deler over spørs om det er formelt eller personlig og hva saken gjelder..
Nilena Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Sincerely - hvis det er et formalitetsbrev Yours sincerely - hvis det er personlig
Kanutten83 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, det er det eneste jeg kom på også;o) Vet det er flere, burde kanskje starta på skolen igjen;o) Men da prøver jeg det, hun er sikkert overbærende:o) Tusen takk:o)
Sylteflesk Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Jeg korresponderer på engelsk hver dag :-) Best regards er vanligst og mest nøytralt, kind regards brukes også. Yours sincerely hvis det er mer høytidelig.
Kanutten83 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, love from ja, tror nok han hadde begynt å lure da ja;o) Tenkte jeg skulle bestille brudekjolen min, og love blir vel kanskje litt feil da, men han hadde sikkert fått seg en latter;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå