Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg.

Har tenkt på deg, og lurer på hvordan du har det om dagen....Håper du har det ok under den laaaange ventetiden.

Jeg er kjempefornøyd med resultatene av hormonstimuleringen denne mnd. Har 5-6 store folikler, og skal på UL idag... spennende.

Regner med EL sprøyte ikveld og inseminasjom torsdag og fredag.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også beldig Liesje.

Så bra Kaje - lykke til!

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Hei kaje og tjorven

Det er veldig hyggelig og styrkende at noen tenker på meg, formen er fin og jeg vet ikke om det er bra eller dårig,synes det er tøfft denne ventingen.

Dagen går jo, og på jobb er det mye å tenke på, men tankene går til magen flere ganger om dagen.

Så fint kaje med 6 folikler , da er du i ventebobblen snart igjen også.

Tenker på deg og tjorven godt du ska være fulltidstante i helgen så hjerne må distraheres,

Tvi tvi begge to

Skrevet

Hei igjen Liesje!!

Ja nå har jeg tenkt mye på deg... hvordan går det med deg???

Jeg håper så inderlig at en liten spire har satt seg fast hos deg....

Selv er jeg på rugedag 4.. og venter i spenning.

Håper du har lykkes denne gangen!!!!!!

Til Tjorven1... jeg har gratulert deg en gang før, men gjør det igjen... graaatttuulerer!!!!!!

Klem kaje

Skrevet

Takk takk takk ;-)

Kaje: Så spennende, vet du når du kan ta blodprøve?

Liesje: Jeg spurte ett annet sted her også. hvordan går det - jeg er så spent!

Skrevet

Hei hei,

Jeg går fortsatt og venter, skal teste torsdag og det er fint for da har jeg fri. Må si at denne ventingen er vanskeligere for hver gang, nå synes jeg det prikker i magen og kanskje tr er på vei men må si at jeg ikke lenger stoler på noen "syptomer" lenger hverken ene eller andre veien, får bare vente og se. det er faktisk ikke noe mer jeg kan gjøre for dette akkurat nå.

Tenker på deg også Kaje, det er din tur og nå. Og Tjorven er så glad på dine vegner håper å følge deg om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...