Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 4 innsettinger nå i løpe av et år. Alle negative.på Siste uttak nå i januar,sa legen at jeg hadde en veskefylt eggleder. hun drenerte den,å sa at vist de ble negativt denne gangen også,så skulle de fjærne den før flere forsøk. så nå står jeg på venting til lapraskopi... jeg lurer på on noen har vært borti de samme? å kansje blitt gravide ettepå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hegemus!!

Væskefylt eggleder, ja. Dette kan skape et toksisk miljø i livmoren, og gjøre at egget ikke fester seg. Har ikke opplevd dette selv, men har hørt om det, ja.

Ønsker deg masse lykke til med operasjonen!! Har nettopp fjernet både eggstokker og eggledere, og det gikk så fint:o) Vært i knallform hele veien!! Skal ha nytt forsøk i april, dvs jeg blir ruger i løpet av uke 16/17.

Skrevet

donoregg du da? Hvor lenge var du sykemeldt etter operasjonen? jeg ønsker deg masse lykke til snuppa... Jeg kommer etter. hvor lang tid ventet du på lapraskopien? å hvor tok du den?

Hehe som jeg spør...

klem

Skrevet

Donoregg pga tidlig overgangsalder. Har ikke bruk for eggstokkene mine lengre da, og pga kreftfaren ville jeg ha de bort (mamma har arvelig eggstokk-kreft).

Jeg ventet 7 uker på operasjonen. Tok den ved St.Olavs. Vet ikke hvor lang ventetid de har generelt, om jeg kom tidligere til pga kreftfaren eller ikke.

I dag er det en uke siden jeg var operert og jeg kunne godt begynt og jobbe igjen (sykemeldt halvannen uke). Legene sa at det er vanlig med sm 1-2 uker.

Tusen takk for lykkeønskninger. Kom snart etter!!

PS! Sjekk på frittsykehusvalg om ventetid på lap og sånn. Kanskje du kommer raskere til en annen plass enn dit du er søkt:o)

Klem

Skrevet

Det er 4 mnd venting i namsos... Å de samme på st olavs sa dem... Jeg er veldig utålmodi ja!!!!!

Skrevet

Du kunne ikke tenke deg og opereres en annen plass, da?? Da venninna mi skulle ta lap før jul var det kjempekort ventetid i Harstad...Du får jo dekt reisen din via NAV, så du taper ikke noe på det. Ring og spør, da vel:o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...