Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Det satt seg jo altfor godt Forslag?
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Prøv med varmt sterkt samiakkvann, men husk å ha god utlufting og bruk hansker og hold småtasser unna...gnukk og gni litt...og neste gang fjerner du tapen med en gang du har malt!
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Takk takk:) Skulle fjerne den etter andre strøket som gubben skulle ta så fort det var overmalbart.... Det ble aldri noe andre strøk!!!
Arb.ledig husmor Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Du kan også løsne den m plasterfjerner...
Odine! Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Føne dem med hårføner? Det funker med klistremerker.
prekæs Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Kjøp vindusskrape. Jeg bruker aldri maskeringstape på vinduer. Maler og søler jeg på glasset skraper jeg det vekk enkelt og greit med skrape. Tar langt mindre tid enn å maskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå