Gå til innhold

Nytt treff i Oslo området

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ligger under "mai mammaer" på BIM treff siden!

Ikke så lett å se hvilket geografisk område dette er ment for, men forutsatt at det gjelder oslo området (vi "overtok" den litt)... så er det allerede en link ute!

Nei... nå skjønner jeg ikke hva du mener, Nekiam?? Har vært og sjekket og dobbeltsjekket og trippelsjekket BIM-treff lista nå, og ingen treff står det mai-mammaer på, og ALLE treffene står det stedsnavn på- og INGEN står det Oslo på. OG, ingen er postet av Nekiam.. Så tror nok ikke det er blitt lagret, om du har postet det?? Kanskje like greit å skrive opplysningene om treffet her inne, jeg har gjerne lyst på være med:)

Hehe, skjønner det blir forvirring her! Den var ikke opprinnelig postet av meg ser du, men "anonym". Fant den heller ikke da jeg så etter nå, men det lå en link der, leg lover :)

Det sto egentlig ikke noen opplysninger annet enn at det ble luftet forslag om et nytt treff.

Var derfor jeg skrev her inne nå, for å se om det er interesse for å få til et treff. VipsPips skrev og og hadde forslag til noen steder vi kunne møtes på (som jeg desverre ikke husker..!)

Det er jo ikke verre enn at jeg igjen spør: er det interesse for å få til et nytt treff? Når på dagen kan i såfall DU?

Ha en fortreffelig helg jenter!

Annonse

Da legger jeg ut forslag om onsdag 26. mars!

Er folk lystne på middags mat eller café type mat? Når på døgnet passer det best?

Jeg er fleksibel etter kl 14 :)

Ettersom jeg arrangerte sist hadde jeg blitt glad om noen andre ville tatt på seg ansvaret denne gang!

Kunne godt tenke meg å bli med på et nytt treff jeg også:) Fikk jo ikke kommet sist. Men, siden jeg også ahr vært organisator en gang kan kanskje noen andre ta på seg det nå..? Feel free!! Håper vi sees etter påske da, litt rundere og litt brunere:)

Da ser det ut til at vi har fått "konkurranse" på dagtid den 26.03 :)

De som ikke har anledning til å være med på formiddagstreff kan jo møtes på ettermiddagen!

For øvrig bra initiativ VipsPips! Skulle ønske jeg kunne være med på dagen, men har nok noen uker igjen jobb.. kjenner motivasjonen ikke er helt på topp om dagen, men det er bare å holde ut!

Foreslår Tullins Café ved Tullinløkka! Kjempe god mat der :)

Hva med kl 16?

Sjekk www.tullins.no for meny og adresse / veibeskrivelse!

Har veldig lyst å treffe dere!!

Men skal ha lang-møte på jobben den ettermiddagen. Meeen... jeg går i permisjon 8 april, så har mest lyst å slippe det møtet, når jeg allikevel ikke skal være der på 1 år.

Så kanskje jeg kan bli med, men vet dessverre ikke det før litt senere.

Tullins Cafè er jo et supert forslag! God mat og rimelig mat og koselig sted:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...