Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Del Skrevet 5. mars 2008 Må bare ha et sted for å utrykke min glede!!! Jeg har termin i midten juli, og har lenge visst at en god venninne har termin i begynnelsen av september. Det er utrolig kuult, for hun bor nære, og vi har kjent hverandre lenge, så vi planlegger allerede trilleturer! Og i går fikk jeg vite at en annen av mine beste venninner er gravid med termin i oktober! Hun er bare 8-9 uker på vei, men allikevel - dette er utrolig kuult!!! De to venninnene mine er også gode venner, så vi er faktisk 3 venninner som får baby innenfor 3 mnd!! Jeg, som aldri har vært noe vinter-menneske, gleder meg utrolig til vinteren med trilleturer, kaféturer, besøk, nyttårsaften etc med bebisene våre!! Og å ha andre edrue venninner på fester/byturer!! Og til å lære av hverandre, og kunne snakke baby med skikkelig gode venninner uten å være redd for å prate hull i hodet på dem!!! Så - ville bare si at jeg er så utrolig glad for at jeg er så heldig å være i denne situasjonen! I tillegg har babyen endelig begynt å gi fra seg ordentlige spark, så nå er alt bare fryd og gammen!! :-) Måtte bare få et utløp for min vanvittige glede!!! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137050684-jippi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå